anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moje zamówienie zostało dostarczone do innego Paczkomatu?

promedian
#7 Wielbiciel#

Witam

Przesylka dostarczona do paczkomatu odleglego o 196km od podanego adresu, -oczywiscie brak winnych i brak zainteresowania  rozwiazaniem problemu no i brak zwrotu pieniedzy za zakup. Ostatnia nowosc w sprawie: ##"Zgodnie z sugestią wsparcia Allegro w przyszłym tygodniu zostanie złożony pozew sądowy w związku z wystawionym komentarzem. Pozew będzie dotyczył celowego działana na szkodę firmy i odszkodowania w kwocie 25 tysięcy złotych. Cały zapis dyskusji będzie dostarczony w ramach dowodu w sprawie z których jasno wynika, iż nie popełniliśmy żadnego błędu w realizacji zamówienia, a Pan jako Kupujący celowo działa na szkodę firmy."###

Prosze kupujacych i zespol Allegroo zajecie stanowiska wtej sprawie

pozdrawiam promedian

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

A3dam
#19 Nestor#

@promedian 
Należałoby zacząć od ustalenia np.: skąd sprzedawca wziął adres "paczkomatu odległego o 196km" ?
Niewielu "ręcznie" adresuje paczkomat więc istnieje uzasadnione przypuszczenie, że taki adres odbioru mógł być zatwierdzony przez kupującego na etapie składania zamówienia. Czy tak mogło być ?

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@A3dam  To nie jest tak że  sprzedawca wziął sobie jakiś odległy adres, sprzedawca ma formularz i podane dane,  i chyba nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

Problem polega na  "ułatwieniach"  wprowadzanych przez Allegro,  podczas procesu zakupu Allegro "podpowiada"  kupującemu  jak dostarczyć przesyłkę.  Trzeba  bardzo uważać,  mnie już dwukrotnie  allegro zasugerowało wysyłkę  na Berdyczów, raz  do paczkomatu w  Krakowie (300km) innym razem do stacji Orlen  około 5 km.  A potem trzeba anulować, kupować od nowa, jeśli się w porę zauważy.

Ale Allegro oczywiście jest bez winy,  przecież nie jest stroną transakcji, winien jest sprzedawca lub  kupujący bo podał zły adres.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@br. 
Dajmy się wypowiedzieć Autorowi wątku i potwierdzić (lub zaprzeczyć) jaki adres paczkomatu odbiorczego figuruje w Jego zamówieniu.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Czy to wina sprzedawcy że dorosły klient samodzielnie wpisując dane w formularzu dostawy nie potrafi podać adresu w poprawnym formacie?

prawidłowo wpisać nr. telefonu w poprawnym formacie,

użyć wielkich liter wpisując imię i nazwisko,

przeczytać opisu przedmiotu ze zrozumieniem,

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@krejzole   Twoje pomysły są świetne, powinieneś otworzyć specjalną szkołę "Jak powinno się kupować na Allegro"

"...prawidłowo wpisać nr. telefonu w poprawnym formacie, użyć wielkich liter wpisując imię i nazwisko, przeczytać opisu przedmiotu ze zrozumieniem,..."

Byłoby dobrze gdybyś od razu  sprecyzował te wymagania:

- jaki to jest poprawny format numeru telefonu, czy musi być koniecznie +48 na przykład

- jeśli duże litery to może od razu podaj poprawny numer czcionki

- a może  to sprzedawca powinien nauczyć się pisać w zrozumiały sposób?

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

A w czym problem, w komentarzu negatywnym za to że paczkę dostarczono do miejsce zgodnego z wyborem kupującego?

Klient ma prawo do zakładania najbardziej bzdurnych dyskusji i wyrażania swojego niezadowolenia w subiektywnych oceanach do transakcji.

Czy Allegro zablokowało ci już konto? 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@promedian 

A mógłbyś sprawdzić zakładkę moje zakupy i podać jaki widnieje adres dostawy?

 

oznacz moderatorów

promedian
#7 Wielbiciel#

witam cd.

jest to problem algorytmu Allegro Inpost. Kupjacy nie zamawia towaru na algorytm lecz na adres.

Istotnym problemem jert odgrazanie sie sprzedajacego jak moze urzadzic kupujacego za poparciem zespolu Allegro za wystawienie negatywu --patrz pierwszy wpis.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@promedian  Jeżeli doszedłeś do wniosku że to jest błąd Allegro,  to niesłusznie wystawiłeś negatywną ocenę sprzedającemu, masz jeszcze możliwość tą ocenę zmienić.

Trudniej będzie wystawić negatywną ocenę  dla Allegro, oni zazwyczaj nie przyznają się do błędów.

Ale zwrotu wpłaty przez Program Ochrony Kupujacych możesz się domagać,

oznacz moderatorów

promedian
#7 Wielbiciel#

 witam cd.

program ochrony kupujacego juz mi pomogl. Dlaczego kupujacy otrzymal negatywa - za olewanie problemu, utrudnianie otrzymanie zwrotu, agresywne komentarze oraz za brak checi  i pomocy w rozwiazaniu problemu. Nadmieniam ze chodzi tutaj o kwote 16zl. razem z wysylka. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@promedian A przeprosiłeś go za awanturę z adresem wynikłą z twojej a nie jego winy?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@promedian 
Wartość zakupu nie ma tu żadnego znaczenia.
Przyznałeś (i potwierdziło to Allegro), że sprzedawca zaadresował przesyłkę prawidłowo - zgodnie z otrzymanym zamówieniem.
Wystawiając negatywną opinię sprzedającemu (zwłaszcza w takiej sytuacji) łatwo jest popełnić nawet przestępstwo.
Allegro wprawdzie udostępnia kupującym liczne narzędzia (m.in. do wszczynania awantur, składania fałszywych oświadczeń, a nawet popełniania przestępstw, etc.) ale w Regulaminie wyraźnie jest zastrzeżone (czego kupujący zwykle nie mają świadomości), że wyłączną odpowiedzialność za korzystanie z nich ponosi kupujący.
Tobie algorytmy Allegro zrobiły "przykrość" na kilkanaście PLN, negatywny komentarz wystawiony przez Ciebie sprzedającemu może mieć "wartość" strat liczoną nawet w tysiącach lub dziesiątkach tysięcy złotych.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@promedian  Ok. Zgadzam się z Tobą że pismo ma charakter agresywny. Sam przyznałeś że wina nie leży po stronie sprzedającego tylko Allegro i InPost. Sprzedający czuje się pokrzywdzony, zresztą tak samo jak Ty, a winni są Allegro + InPost. Dużo sprzeczności w tym wszystkim.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@promedian Cześć. Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, ale Sprzedający wysłał paczkę prawidłowo - na adres Paczkomatu, który podany został w zamówieniu.

W systemie widać również informację o tym, że skorzystałeś z tego punktu podczas poprzednich zakupów i paczka została przez Ciebie odebrana. W formularzu dostawy i płatności automatycznie zaciągany jest ostatnio wybierany punkt dostawy i żeby go zmienić wystarczy wybrać inny Paczkomat z mapy. 

W każdej chwili możesz to sprawdzić w zakładce Moje zakupy (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/). W sekcji "Szczegóły dostawy" przy tym zamówieniu znajdziesz adres Paczkomatu, który wybrałeś podczas składania zamówienia:

ko_alka_0-1647511022187.png

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@promedian wypowiedział się moderator że sam wybrałeś taki paczkomat więc czemu wyżyłeś się na sprzedawcy negatywem, usuń komentarz i będzie po sprawie a następnym razem patrz co zatwierdzasz w koszyku 😄

Źle wybrałeś bierzesz na klatę, płacisz ponownie za wysyłkę do poprawnego paczkomatu i przepraszasz sprzedającego 😄 Wszyscy winni tylko ja jestem nieomylny 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów