Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Przesylka dostarczona do paczkomatu odleglego o 196km od podanego adresu, -oczywiscie brak winnych i brak zainteresowania rozwiazaniem problemu no i brak zwrotu pieniedzy za zakup. Ostatnia nowosc w sprawie: ##"Zgodnie z sugestią wsparcia Allegro w przyszłym tygodniu zostanie złożony pozew sądowy w związku z wystawionym komentarzem. Pozew będzie dotyczył celowego działana na szkodę firmy i odszkodowania w kwocie 25 tysięcy złotych. Cały zapis dyskusji będzie dostarczony w ramach dowodu w sprawie z których jasno wynika, iż nie popełniliśmy żadnego błędu w realizacji zamówienia, a Pan jako Kupujący celowo działa na szkodę firmy."###
Prosze kupujacych i zespol Allegroo zajecie stanowiska wtej sprawie
pozdrawiam promedian
@promedian
Należałoby zacząć od ustalenia np.: skąd sprzedawca wziął adres "paczkomatu odległego o 196km" ?
Niewielu "ręcznie" adresuje paczkomat więc istnieje uzasadnione przypuszczenie, że taki adres odbioru mógł być zatwierdzony przez kupującego na etapie składania zamówienia. Czy tak mogło być ?
@A3dam To nie jest tak że sprzedawca wziął sobie jakiś odległy adres, sprzedawca ma formularz i podane dane, i chyba nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.
Problem polega na "ułatwieniach" wprowadzanych przez Allegro, podczas procesu zakupu Allegro "podpowiada" kupującemu jak dostarczyć przesyłkę. Trzeba bardzo uważać, mnie już dwukrotnie allegro zasugerowało wysyłkę na Berdyczów, raz do paczkomatu w Krakowie (300km) innym razem do stacji Orlen około 5 km. A potem trzeba anulować, kupować od nowa, jeśli się w porę zauważy.
Ale Allegro oczywiście jest bez winy, przecież nie jest stroną transakcji, winien jest sprzedawca lub kupujący bo podał zły adres.
Czy to wina sprzedawcy że dorosły klient samodzielnie wpisując dane w formularzu dostawy nie potrafi podać adresu w poprawnym formacie?
prawidłowo wpisać nr. telefonu w poprawnym formacie,
użyć wielkich liter wpisując imię i nazwisko,
przeczytać opisu przedmiotu ze zrozumieniem,
@krejzole Twoje pomysły są świetne, powinieneś otworzyć specjalną szkołę "Jak powinno się kupować na Allegro"
"...prawidłowo wpisać nr. telefonu w poprawnym formacie, użyć wielkich liter wpisując imię i nazwisko, przeczytać opisu przedmiotu ze zrozumieniem,..."
Byłoby dobrze gdybyś od razu sprecyzował te wymagania:
- jaki to jest poprawny format numeru telefonu, czy musi być koniecznie +48 na przykład
- jeśli duże litery to może od razu podaj poprawny numer czcionki
- a może to sprzedawca powinien nauczyć się pisać w zrozumiały sposób?
A w czym problem, w komentarzu negatywnym za to że paczkę dostarczono do miejsce zgodnego z wyborem kupującego?
Klient ma prawo do zakładania najbardziej bzdurnych dyskusji i wyrażania swojego niezadowolenia w subiektywnych oceanach do transakcji.
Czy Allegro zablokowało ci już konto?
witam cd.
jest to problem algorytmu Allegro Inpost. Kupjacy nie zamawia towaru na algorytm lecz na adres.
Istotnym problemem jert odgrazanie sie sprzedajacego jak moze urzadzic kupujacego za poparciem zespolu Allegro za wystawienie negatywu --patrz pierwszy wpis.
@promedian Jeżeli doszedłeś do wniosku że to jest błąd Allegro, to niesłusznie wystawiłeś negatywną ocenę sprzedającemu, masz jeszcze możliwość tą ocenę zmienić.
Trudniej będzie wystawić negatywną ocenę dla Allegro, oni zazwyczaj nie przyznają się do błędów.
Ale zwrotu wpłaty przez Program Ochrony Kupujacych możesz się domagać,
witam cd.
program ochrony kupujacego juz mi pomogl. Dlaczego kupujacy otrzymal negatywa - za olewanie problemu, utrudnianie otrzymanie zwrotu, agresywne komentarze oraz za brak checi i pomocy w rozwiazaniu problemu. Nadmieniam ze chodzi tutaj o kwote 16zl. razem z wysylka. Pozdrawiam
@promedian A przeprosiłeś go za awanturę z adresem wynikłą z twojej a nie jego winy?
@promedian
Wartość zakupu nie ma tu żadnego znaczenia.
Przyznałeś (i potwierdziło to Allegro), że sprzedawca zaadresował przesyłkę prawidłowo - zgodnie z otrzymanym zamówieniem.
Wystawiając negatywną opinię sprzedającemu (zwłaszcza w takiej sytuacji) łatwo jest popełnić nawet przestępstwo.
Allegro wprawdzie udostępnia kupującym liczne narzędzia (m.in. do wszczynania awantur, składania fałszywych oświadczeń, a nawet popełniania przestępstw, etc.) ale w Regulaminie wyraźnie jest zastrzeżone (czego kupujący zwykle nie mają świadomości), że wyłączną odpowiedzialność za korzystanie z nich ponosi kupujący.
Tobie algorytmy Allegro zrobiły "przykrość" na kilkanaście PLN, negatywny komentarz wystawiony przez Ciebie sprzedającemu może mieć "wartość" strat liczoną nawet w tysiącach lub dziesiątkach tysięcy złotych.
@promedian Ok. Zgadzam się z Tobą że pismo ma charakter agresywny. Sam przyznałeś że wina nie leży po stronie sprzedającego tylko Allegro i InPost. Sprzedający czuje się pokrzywdzony, zresztą tak samo jak Ty, a winni są Allegro + InPost. Dużo sprzeczności w tym wszystkim.
@promedian Cześć. Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, ale Sprzedający wysłał paczkę prawidłowo - na adres Paczkomatu, który podany został w zamówieniu.
W systemie widać również informację o tym, że skorzystałeś z tego punktu podczas poprzednich zakupów i paczka została przez Ciebie odebrana. W formularzu dostawy i płatności automatycznie zaciągany jest ostatnio wybierany punkt dostawy i żeby go zmienić wystarczy wybrać inny Paczkomat z mapy.
W każdej chwili możesz to sprawdzić w zakładce Moje zakupy (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/). W sekcji "Szczegóły dostawy" przy tym zamówieniu znajdziesz adres Paczkomatu, który wybrałeś podczas składania zamówienia:
@promedian wypowiedział się moderator że sam wybrałeś taki paczkomat więc czemu wyżyłeś się na sprzedawcy negatywem, usuń komentarz i będzie po sprawie a następnym razem patrz co zatwierdzasz w koszyku 😄
Źle wybrałeś bierzesz na klatę, płacisz ponownie za wysyłkę do poprawnego paczkomatu i przepraszasz sprzedającego 😄 Wszyscy winni tylko ja jestem nieomylny 😉