Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dlaczego nie ma opcji "szukaj w opisie". Komu to znowu przeszkadzało? Ta opcja ma wrócić! Jest potrzebna.
Dopóki nie dostaną po kieszeni to o klienta nie muszą walczyć bo obrósł w piórka ten moloch monopolista i zapomniał jak cielęciem był 20 parę lat temu, ja doskonale pamiętam jak walczyli o klienta. Obecnie podczas wkurzania się że nic tu nie można wyszukać po ludzku (a nie bawi mnie szukanie jednej rzeczy na 10 zakładkach w ich "x ofertach" z randomowymi produktami które powinny być wg ich formułki tym samym a jak wiemy nie są) to znalazłem masę fajnych stron zakupowych z normalnymi wyszukiwarkami, trochę sklepów internetowych gdzie jest często sporo taniej a i stacjonarnie sporo rzeczy można nabyć bez wysyłek ale wcześniej nie szukałem gdzie indziej bo się nie chciało / nie czułem potrzeby . Kasa zaoszczędzona, nawyki zakupowe/ przyzwyczajenia staram się zmieniać jak nigdy i takich jak ja zapewne będzie więcej. Czy dostatecznie dużo żeby ich zabolało po kieszeni to dopiero w praniu wyjdzie.
@bodziobodzio4738
Tak jest, sam więcej teraz kupuje z różnych źródeł...
tak, trzeba szukać naokoło, nie tak jak kiedyś
24 strony komentarzy na temat niepotrzebnej opcji - allegro czy komuś decyzyjnemu u was nie powinno coś zaświtać? Łączenie kropek dopiero po raporcie kwartalnym dotyczącym spadku zysków? Jak się obudzicie po świętach z ręką w nocniku to dla wielu sprzedawców będzie za późno. Przestańcie upodabniać się do **piiip**a, waszą zaletą była różnica - gdy staniecie się jego kopią staniecie się niepotrzebni - po co komu kopia skoro może mieć oryginał!
Nie pisz nazwy konkurencji bo ci wyipkają 😉 Inna sensowna platforma dla zwykłych ludzi sprzedających "przydasie" to Olga Leon Xymena. Niestety, tak trzeba pisać by nie wypipkano automatycznie w tej dyskusji. Witam w Paradyzji 😉 Wbrew pozorom wyszukiwarka konkurencji przeszukuje tekst ogłoszenia a nie tylko sam tytuł.
Paradyzja dobre porównanie do książki Zajdla
polecam
https://www.youtube.com/watch?v=DPv58_lzbQQ
smaczki - użycie komputerów atari 800xl
Ja tego tak ładnie nie wyraziłam, cenzurze nie spodobała się zapewne wzmianka o korpobredzeniu moderatorki , więc wszystko wycięto.
Bardzo prosty temat i aż tyle odpowiedzi.
Opcja "szukaj w opisie" - bardzo ułatwiała wyszukiwanie przedmiotów.
Co widać po ilości wypowiedzi w tym wątku. Sam z tego korzystałem.
Jednak Allegro ją usunęło, gdyż w/g nich wystarczają wprowadzane przez nich dane - parametry, tytuły, słowa kluczowe, dane z tzw. "katalogu produktów" - bardzo często niewłaściwe i mylące.
Ostatnio wystawiałem pewien przedmiot - niestety jest on widoczny pod innym, błędnym tytułem aukcji - bo tak sobie Allegro "uwidziało". A poprawianie błędów w katalogu Allegro to jak bicie grochem o ścianę. Jest bez sensu. Przecież pracownicy Allegro, którzy nigdy na oczy nie widzieli żadnego przedmiotu wiedzą lepiej o jego właściwościach, niż profesjonalny sprzedawca handlujący tym towarem od 20 lat. A 20 lat w ściśle określonej branży to szmat czasu...
Kilka lat temu tez próbowali to wyłączyć. Po protestach przywrócono. Przecież to tylko malutki znacznik...;) Komu przeszkadzał? A raczej czemu ? Oczywiście statystyk jego wykorzystania się nie doczekamy. Koniec z zakupami do czasu powrotu opcji "szukaj w opisie" Szkoda tracić czas na przeglądanie tego co mnie nie interesuje.....
Widać jakieś szanse na horyzoncie?
"Żadna ilość dowodów nie przekona i d i o t y." Mark Twain.
Nie widzę żadnych szans na zmianę, chyba że zmieniona zostanie cała kadra allegro.
Żywo obserwuje temat i liczę że allegro się opamięta z szukaniem w opisach. Bo na ten moment potrzebuje coś wyszukać w dziale motoryzacyjnym i wygodniej szuka się w zagranicznym serwisie.
Będzie chyba człowiek musiał się przyzwyczaić do innych serwisów internetowych. Mimo tego, że allegro darzyłem sympatią.
Wielu znajomych również porusza temat w rozmowach tylko nie każdy ma czas i ochotę na opisywanie tego w internecie...
No właśnie ta dyskusja tu to tylko ułamek tych których dotknęły te zmiany. Znajomi też mi mówią że ciężko teraz znaleźć części. A najlepsze jak w robocie mnie proszą żebym znalazł co trzeba zamówić bo wiem jak szukać tak teraz nawet ja nie mam szans. Niestety to nawet nie jest na złość bo allegro nas olewa to po prostu nie działa. Nawet używając google trzeba dodać rok miesiąc żeby ograniczyć to w miarę aktualnych ci jest większym zachodem niż po prostu wzięcie ofert prosto z Google.
a może jakiś hasztag trzeba podbić na facebooku?
To jest bardzo dobry pomysł.
No to rzucajcie jakimiś propozycjami.
Potem jakiś youtuber niech wrzuci "letter of complaint" i podbijamy posta. I to jest jedyna droga, która ma szansę na realne powodzenie w krótkim czasie.
Wyłaczyli ,bo nikt nie używał... Dzieci się lepiej tłumaczą..
Allegrowicze, musimy się zorganizować i zgłosić to do UOKIK.
ChatGPT proponuje poniższe rozwiązania:
Jeśli serwis aukcyjny usunął istotną funkcję, która utrudnia korzystanie z jego usług, i nie możesz znaleźć porozumienia z firmą, możesz rozważyć kilka opcji mediacji lub skarg. Oto instytucje, które mogą pomóc:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) – to główna instytucja w Polsce zajmująca się ochroną praw konsumentów. Jeśli masz problem z funkcjonalnością serwisu i nie jesteś w stanie go rozwiązać bezpośrednio z firmą, możesz zgłosić sprawę do UOKiK. Urząd może prowadzić postępowania wyjaśniające i mediacyjne.
Rzecznik Praw Konsumenta – w każdym powiecie działa Rzecznik Praw Konsumenta, który pomaga w sporach pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. Możesz zgłosić się do swojego lokalnego rzecznika, który może pomóc w mediacjach lub udzielić porady prawnej.
Sąd Polubowny przy UOKiK – to instytucja, która zajmuje się rozstrzyganiem sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami w sposób polubowny, bez konieczności angażowania sądu powszechnego.
Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) – jeśli serwis aukcyjny działa na terenie Unii Europejskiej, a problem dotyczy transakcji międzynarodowej, możesz skorzystać z pomocy ECK, które pomaga w transgranicznych sporach konsumenckich.
Mediacje lub arbitraż online – niektóre serwisy, w tym duże platformy aukcyjne, oferują specjalne systemy mediacyjne lub arbitrażowe. Warto sprawdzić, czy serwis, z którego korzystasz, oferuje tego typu usługi.
Zanim zgłosisz się do tych instytucji, warto spróbować rozwiązać problem bezpośrednio z serwisem, korzystając z dostępnych kanałów obsługi klienta, a także dokumentować wszelkie kroki (np. zrzuty ekranu, korespondencję e-mail).
Takie postępowania trwają latami i ciężko jest udowodnić winę. Tak jak pisze @dorothy2 lepiej olać Allegro. Spadnie sprzedaż, a tym samym zyski Allegro, to raz dwa przywrócą funkcje i nawet przeproszą/