Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:46147981 Dlatego, że wpłaty są przekazywane sprzedającym do końca następnego dnia roboczego po zleceniu.
Skąd wiesz, że sprzedający nie ma pieniędzy? Od niego? Sprawdź status płatności w zakładce Moje zakupy. Jeśli wpłata jest zakończona, sprzedawca ją otrzymał i wprowadza Cię w błąd.
@Client:46147981 to niech sprzedający sprawdzi w Allegro Finanse
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji
chyba że płatność faktycznie zakończyła się niepowodzeniem
@Client:46147981 Nie słuchaj sprzedawcy, sprawdź zakładkę "Moje zakupy" i status płatności, jeżeli płatność zakończona, to kasa poszła do sprzedawcy, jedyna możliwość to taką że jeszcze nie dotarła, za krótki czas-płaciłeś dziś albo wczoraj późnym wieczorem, wówczas poczekaj do końca dnia.