Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W instrukcji jak anulować zamówienie, jest ścieżka do pozycji "anuluję" - ale takiej pozycji faktycznie nie mam- nie widać takiej. Jest tylko ponowny zakup-zapłata. Jawna sprzeczność. I jak anulować? Wiem że samo się po odp. czasie anuluje.
@zbyszekziolo1 Anulować można opłacone zamówienie. Jeśli nie chcesz finalizować zakupu, nie musisz tego robić. Zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 7 dniach w przypadku ofert "kup teraz" lub po 30 dniach w przypadku licytacji. Warto wysłać sprzedającemu wiadomość zinformacją.
No właśnie: nie ma takiej informacji w instrukcji anulowania, a jest to przydatne. Dzięki za wyjaśnienie.
Jak nie ma ? a o jakim Allegro mówimy?https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX