Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To wydawała się fajna usługa natomiast w rzeczywistości jest do luftu. Nie życząc sobie udostępniania lokalizacji ( uwiera mnie to strasznie gdy ktokolwiek, gdziekolwiek prosi o udostępnianie lokalizacji za pomocą telefonu) oraz z braku możliwości osobistego odebrania paczki wysłałem żonę z kodem QR (z opcją nie udostępniania lokalizacji) Niestety ani poprawny nr telefonu, kod zwykły i "super-hiper-nowoczesny kod QR" nie umożliwiły mojej żonie odebranie przesyłki. Zastanawiam się czemu coś, co jest u innych operatorów przesyłkowo-pocztowych proste i łatwe, Allegro musiało skomplikować. Co więcej, w takiej sytuacji brak jakiejkolwiek możliwości reklamacji oraz kontaktu z obsługą klienta aby wyjaśnić sprawę przydaje sprawie spory minus. Niestety paczka wróci do nadawcy z braku możliwości odbioru przez moją osobę. Usługa do bani jak na razie...
A powiedz mi - czego Allegro nie komplikuje? W tym przypadku pewnie będzie standardowo - ostatecznym "kozłem ofiarnym" będzie sprzedawca.
@Suntzu2014 przykro mi, że napotkaliście trudności w odbiorze przesyłki. Widzę, że pisałeś już do nas w tej sprawie. Poproszę jeszcze o chwilę cierpliwści wyjaśniam to dla Ciebie, wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@Suntzu2014 już wyjaśniam co się stało. W okolicy jest kilka automatów paczkowych. Przesyłka była w automacie na ulicy Baciarellegro, natomiast Twoja małżonka próbowała odebrać przesyłkę z automatu na ulicy Canaletta. Dlatego kod QR nie zadziałał, pomimo podania poprawnego numeru telefonu.