Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy może mi ktoś wyjaśnic jak to jest z anulowaniem zakupu ? Dokonałem zakupu zbiorczego. Po chwili kapnąłem się, że popełniłem błąd. Z całej "paczki" anulowałem bez najmniejszego problemu dwie pozycje a trzeciej nie. Nie figuruje nawet opcja Anuluj zakup :
Zakup jak widać nie ma statusu w Prtzygotowaniu, a jedynie opłacony, jak i poprzednie dwa. Od transakcji nie upłynęło więcej jak jedna minuta.
@bajcia, jeśli nie widzisz możliwości anulowania zakupu, możesz z niego zrezygnować poprzez opcję "zwróć zakup".
Daj, proszę, znać, czy masz taką możliwość.
@bajcia Albo wysyłając sprzedawcy zwykłego maila z oświadczeniem o rezygnacji z zakupu. Nie wszystko musisz anulować na stronie Allegro, można też zwyczajnie, poza serwisem.
Chciałem anulować z dośc prozaicznego powodu i następnie zakupić ponownie. No, ale wyszło jak wyszło. Potrzebuje ten produkt i nie chcę go zwracać. Zbieram punkty Payback i powinienem wejśc na allegro przez stronę payback, a wszedłem bezpośrednio. Zdziwiło mnie tylko to, że mogłem anulować dwie transakcje, a trzeciej nie. Oczywiście te anulowane zaraz ponowiłem, ale juz z punktami 🙂 Oczywiście opcja zwróć zakup istniała. Ale jak zwracac cos, co nie zostało wysłane. Generowac kod do zwrotu. To juz troche za bardzo byłoby skomplikowane dla sprzedającego i dla mnie i nie fair wobec allegro. Co innego anulowanie zakupu bez angazowania w to innych, a co innego zwrot, którego de facto nie chciałem. Potrzebuje, póki co ten przedmiot. No chyba, że się okaże coś z nim nie tak, to co innego.