Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez przypadek kupiłem i opłaciłem produkt, ale nie mam w szczegółach opcji anuluj zakup. Zakup został dokonany 10 minut temu i status zamienia się nie zmienił.
@artur198613 Masz możliwość anulowania. Nie ma obowiązku anulowania na stronie Allegro, możesz anulować zwyczajnie. Wyślij zwykłego maila ze swoją rezygnacją z zakupu, czyli z odstąpieniem od umowy - to też będzie anulowanie.
Możesz też klikną Zwrot w zakładce Moje zakupy, potem wypełnić formularz i wysłać. To także będzie odstąpienie od umowy, czyli anulowanie w tym przypadku. Nie ma większego znaczenia, co w tym formularzu wpiszesz, zaznacz tylko, że rezygnujesz bez podania przyczyny.
@artur198613 Cześć. Masz konto firmowe, a anulowanie zakupu jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy, dlatego – zgodnie z prawem – jeśli jest to zakup konsumencki. Napisz proszę do Sprzedającego i wyślij mu swoje odstąpienie od umowy.
Wiele firm ma prawo do odstąpienia od umowy. Są pewne ograniczenia, ale nie dotyczą one każdego zakupu i każdej firmy.
Konto firmowe, ale zakup zwykły bez faktury.
Bez sensu jest to rozwiązane. Nie chciałem zakładać 10 kont, ale widzę, że będę musiał. Jeżeli kupuje z konta firmowego, a nie zaznaczam opcji faktura, to powinno to być traktowane jako zwykły zakup konsumencki.