Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot przez pomyłkę i nie mogę zmienić zakupu. Wypełniłem formularz zwrotu dwa razy i nic się nie stało. jak anulować zakup?
Zakup od kogo i na jakim Allegro? anulować zakup możesz w zakładce "Moje zakupy":https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
@Client:104825072 jeśli jest możliwość anulowania to będzie dostępna w zakładce Moje zakupy, na wybranym zamówieniu kliknij Szczegóły zakupu, następnie kliknij [anuluj zakup], następnie wybierz powód anulowania zamówienia i jeszcze raz kliknij [anuluj zakup].
Jeśli tej opcji nie ma to wypełnij formularz zwrotu, co to znaczy, że wypełniałeś go kilka razy i nic się nie stało? Czy mogę poprosić Cię o wyczyszczenie przeglądarki i ponowną próbę?
W tym artykule znajdziesz informacje na temat zwrotu.
Zrobiłem tak, jak opisałeś. Robię to z telefonu komórkowego. wypełnione dwukrotnie. powód anulowania i dane bankowe. strona została ponownie załadowana. nie ma komunikatu o anulowaniu. zakup jest pokazany jako ważny
@Client:104825072 a masz aktualną aplikację? Czy masz możliwość sprawdzenia czy anulowanie zamówienia działa na przeglądarce?