Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przez pomyłkę wybrałam opcję dostawa do paczkomatu za pobraniem , a jestem smarf , skontaktowałam się ze sprzedajacym ,jak anulowac transakcje , i niestety , nie da rady anulowac zakupu, bo kiedy klikam towar i chce zejsc nizej zeby otworzyc szczegóły zakupu , i go anulowac, wyskakuje mi ze sprzedaz zakonczona , sprzedajacą twierdzi ze to jakis błąd i zebym sie skontaktowała z allegro , drugi problem to na liscie do zrobienia przelewu nie ma mojego banku , a płacę z plus bankiem , proszę o pomoc nie chce stracic 12 zł bo mam darmowa wysyłke , chce ten zakup zrobic normalnym przelewem
@Client:42948009 a w zakładce moje zakupy nie możesz anulować lub zmienić formy transportu?
w zakładce moje zakupy jest tylko opłacone nie opłacone i płatnosc poza allegro finanse nadmienie ze jest to zamówienie za pobraniem przez paczkomat , zakup nie jest jeszcze opłacony ,chociaz piszą ze płatnosc zakonczona
@Client:42948009 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Anulowanie zakupu to odstąpienie od umowy. Odstąpić od umowy można także poza Allegro, na przykład wysyłając mailem sprzedawcy swoją rezygnację. Już ten Twój kontakt ze sprzedawcą i poinformowanie go o chęci rezygnacji jest anulowaniem, odstąpieniem od umowy. Niestety Allegro wyrabia w kupujących takie przekonanie, że anulować, odstąpić, zrezygnować można tylko na stronie Allegro - to nieprawda. Wyślij sprzedawcy mailem informację o rezygnacji i zapomnij o tym zakupie za pobraniem, to wystarczy. Nawet gdyby sprzedawca wysłał paczkę, nie musisz jej odbierać i płacić.
Jeśli na liście nie ma Twojego banku, wybierz z tej listy "płacę przelewem tradycyjnym". Otrzymasz dane do przelewu, wejdź na stronę swojego banku i zrób przelew na te dane. To będzie przelew przez Allegro Finanse, który daje Ci możliwość skorzystania ze Smart.