Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nie miałam do tej pory problemu z płatnością kartą za zakupy ,jednak od 2 dni po raz kolejny (od różnych Sprzedawców) nie mogę dokończyć płatności kartą ,gdyż po przekierowaniu do okna ,w którym muszę wpisać 3 cyfrowy kod z karty(..?) zamiast przekierować do 3D Secure - do tej pory tak potwierdzałam płatność ,mam komunikat ,że płatność nie powiodła się. W ogóle nie pojawia się okno 3D Secure do wpisania kodu .
@Alexa1794 Zacznij od wyczyszczenia przeglądarki, może należałoby ponownie połączyć kartę, najwyżej dopytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12
Dziękuję, za którymś tam razem udało się. Zobaczymy co będzie przy następnych zakupach.... Pozdrawiam.