anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę dokończyć płatności kartą,brak przekierowania do okna 3D Secure?

Alexa1794
#7 Wielbiciel#

Witam. Nie miałam do tej pory problemu z płatnością kartą za zakupy ,jednak od 2 dni po raz kolejny (od różnych Sprzedawców) nie mogę dokończyć płatności kartą ,gdyż po przekierowaniu do okna ,w którym muszę wpisać 3 cyfrowy kod z karty(..?) zamiast przekierować do 3D Secure - do tej pory tak potwierdzałam płatność ,mam komunikat ,że płatność nie powiodła się. W ogóle nie pojawia się okno 3D Secure do wpisania kodu .

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@Alexa1794 Zacznij od wyczyszczenia przeglądarki, może należałoby ponownie połączyć kartę, najwyżej dopytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12

oznacz moderatorów

Alexa1794
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, za którymś tam razem udało się. Zobaczymy co będzie przy następnych zakupach.... Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów