anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę dokończyć płatności?

dum0
#7 Wielbiciel#

Witam,
Mam problem.
Dokonywałem zakupu w którym źle cos przeszło na stykach bank<->allegro.

Mam status: Płatność anulowana

Wybieram przycisk "SPRÓBUJ PONOWNIE" to przenosi do kolejnej podstrony która po chwili wyrzuca na czerwono błąd "Nie można zaktualizować parametrów dostawy"

 

dum0_0-1626096482491.png

 

dum0_1-1626096498991.png

 

 

i tak w kółko bo spróbuj ponownie przenosi do kroku wcześniej i po chwili wyświetla ten sam error
 
co mogę zrobić by dokończyć płatność i zakupić produkt ?
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Jak anulowana i nie możesz opłacić powtórnie, porzuć ta płatność i kup powtórnie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Znowu wprowadzasz w błąd. Płatność anulowaną można powtórzyć. Jeżeli kupi powtórnie, będzie miał kupione dwa takie same przedmioty.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Doprawdy jak nie zapłaci za pierwszy przedmiot to kupi 2.🤣

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dokładnie tak. Jesteś tyle lat na Allegro i ciągle nie wiesz, że zakupu dokonuje się (zawiera umowę) w chwili wciśnięcia przycisku Kupuję i płacę, a nie w chwili zapłaty??

W sumie możesz tego nie wiedzieć, nie dziwię się 😄

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dum0 Wyczyść proszę pamięć podręczną oraz pliki cookies lub spróbuj na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, daj nam znać, postaramy się pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

dum0
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ Tryb incognito i 2'gi komputer nie pomagały i nie pomogły teraz przy wyczyszczeniu cache. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dum0 Spróbuj proszę jeszcze raz ponownić płatność, ale wybierz inną metodę niż BLIK. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

dum0
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  Nie do końca w takim razie zrozumiałaś opis problemu.

To się automatycznie po kliknieciach "spróbuj ponownie" przenosi do błędu i w kółko to samo 🙂


Rzuć okiem na prywatny filmik jak wygląda błąd:

https://youtu.be/s5_1KXw9sgc

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dum0 Rzeczywiście myślałam, że problem pojawia się na innym etapie. Bardzo Ci dziękuję za ten film, już działam w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dum0 Dostałam już potwierdzenie, że to problem po naszej stronie, za który bardzo Cię przepraszam. Nasz zespół techniczny pracuje już nad rozwiązaniem tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów