Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem.
Dokonywałem zakupu w którym źle cos przeszło na stykach bank<->allegro.
Mam status: Płatność anulowana
Wybieram przycisk "SPRÓBUJ PONOWNIE" to przenosi do kolejnej podstrony która po chwili wyrzuca na czerwono błąd "Nie można zaktualizować parametrów dostawy"
Jak anulowana i nie możesz opłacić powtórnie, porzuć ta płatność i kup powtórnie.
@LEW433 Znowu wprowadzasz w błąd. Płatność anulowaną można powtórzyć. Jeżeli kupi powtórnie, będzie miał kupione dwa takie same przedmioty.
Doprawdy jak nie zapłaci za pierwszy przedmiot to kupi 2.🤣
Dokładnie tak. Jesteś tyle lat na Allegro i ciągle nie wiesz, że zakupu dokonuje się (zawiera umowę) w chwili wciśnięcia przycisku Kupuję i płacę, a nie w chwili zapłaty??
W sumie możesz tego nie wiedzieć, nie dziwię się 😄
@dum0 Wyczyść proszę pamięć podręczną oraz pliki cookies lub spróbuj na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, daj nam znać, postaramy się pomóc.
@_HolaOla_ Tryb incognito i 2'gi komputer nie pomagały i nie pomogły teraz przy wyczyszczeniu cache.
@dum0 Spróbuj proszę jeszcze raz ponownić płatność, ale wybierz inną metodę niż BLIK.
@_HolaOla_ Nie do końca w takim razie zrozumiałaś opis problemu.
To się automatycznie po kliknieciach "spróbuj ponownie" przenosi do błędu i w kółko to samo 🙂
Rzuć okiem na prywatny filmik jak wygląda błąd:
@dum0 Rzeczywiście myślałam, że problem pojawia się na innym etapie. Bardzo Ci dziękuję za ten film, już działam w tej sprawie.
@dum0 Dostałam już potwierdzenie, że to problem po naszej stronie, za który bardzo Cię przepraszam. Nasz zespół techniczny pracuje już nad rozwiązaniem tej sytuacji.