anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę dokończyć płatności?

dum0
#7 Wielbiciel#

Witam,
Mam problem.
Dokonywałem zakupu w którym źle cos przeszło na stykach bank<->allegro.

Mam status: Płatność anulowana

Wybieram przycisk "SPRÓBUJ PONOWNIE" to przenosi do kolejnej podstrony która po chwili wyrzuca na czerwono błąd "Nie można zaktualizować parametrów dostawy"

 

dum0_0-1626096482491.png

 

dum0_1-1626096498991.png

 

 

i tak w kółko bo spróbuj ponownie przenosi do kroku wcześniej i po chwili wyświetla ten sam error
 
co mogę zrobić by dokończyć płatność i zakupić produkt ?
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Jak anulowana i nie możesz opłacić powtórnie, porzuć ta płatność i kup powtórnie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Znowu wprowadzasz w błąd. Płatność anulowaną można powtórzyć. Jeżeli kupi powtórnie, będzie miał kupione dwa takie same przedmioty.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Doprawdy jak nie zapłaci za pierwszy przedmiot to kupi 2.🤣

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dokładnie tak. Jesteś tyle lat na Allegro i ciągle nie wiesz, że zakupu dokonuje się (zawiera umowę) w chwili wciśnięcia przycisku Kupuję i płacę, a nie w chwili zapłaty??

W sumie możesz tego nie wiedzieć, nie dziwię się 😄

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dum0 Wyczyść proszę pamięć podręczną oraz pliki cookies lub spróbuj na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, daj nam znać, postaramy się pomóc. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dum0
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ Tryb incognito i 2'gi komputer nie pomagały i nie pomogły teraz przy wyczyszczeniu cache. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dum0 Spróbuj proszę jeszcze raz ponownić płatność, ale wybierz inną metodę niż BLIK. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dum0
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  Nie do końca w takim razie zrozumiałaś opis problemu.

To się automatycznie po kliknieciach "spróbuj ponownie" przenosi do błędu i w kółko to samo 🙂


Rzuć okiem na prywatny filmik jak wygląda błąd:

https://youtu.be/s5_1KXw9sgc

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dum0 Rzeczywiście myślałam, że problem pojawia się na innym etapie. Bardzo Ci dziękuję za ten film, już działam w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dum0 Dostałam już potwierdzenie, że to problem po naszej stronie, za który bardzo Cię przepraszam. Nasz zespół techniczny pracuje już nad rozwiązaniem tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów