Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
chcę ocenić produkt który kupiłam ale nie widzę takiej opcji nigdzie w swoim panelu. Z innymi produktami nie ma takiego problemu. Mogłam ocenić tylko samego Sprzedającego. Czy Sprzedający mógł uniemożliwić mi wystawienia komentarza do produktu ze zdjęciami? Fakt, że po przeprowadzeniu dyskusji spodziewał się negatywu. Sprzedawca sprzedaje trefny produkt niezgodny z opisem i twierdzi, że "nigdy nie miał żadnych skarg", jeżeli uniemożliwia wystawiania zdjęć i komentarzy to skutecznie blokuje te skargi.
Poniżej link do produktu. Nie pasuje on do Pawilonu i nie wyglada jak na zdjęciu.
@volchenok5 jak oceniasz sprzedawcę poniżej masz zawsze produkt do ocenienie 🙂
Nie wystawisz opinii :
Opinię ze zdjęciem dodasz:
@volchenok5 Cześć. 🙂 Nie masz możliwości ocenienia produktu, ponieważ już raz to zrobiłaś. Opinia została ukryta ze względu na to, że wspominasz w komentarzu o Sprzedającym. Przeanalizowałam ponownie tę sytuację i odkryłam tę opinię, jest już widoczna.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pomoc :)!
Sprzedający zaproponował mi 50% upustu za kupiony produkt w razie zmiany oceny na 5 gwiazdek we wszystkich kategoriach. Wysłał mi taką dokładną instrukcję. W ten sposób pozbywa się negatywnych komentarzy ludzi, którzy piszą jak to naprawdę jest z ich produktami. Uważam że to jest karygodne. Moja prywatna opinia - trzeba takich karać, zawieszać czy pouczać. Nie mogą oni korumpować Kupujących, to nie jest uczciwa praktyka. Oczywiście w tym klimacie odpowiedziałam Sprzedającemu, Allegro może zobaczyć tę dyskusję na Sporze.
Zgadzam się w pełni, powinno być to poprawione a także to że kupując drugi raz ten sam produkt, w innym czasie nie ma możliwości go ocenienia.😁