anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę opłacić koszyka ?

Client:46160420
#7 Wielbiciel#

Cztery razy usiluje zapłacić za zakupy kartą i za kazdym razem nie da sie opłacić koszyka

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46160420, a co się dzieje? Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z bankiem? Czy pojawia się jakiś komunikat? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:46160420
#7 Wielbiciel#

Dostawałem komunikat "opłata się nie powiodła" Próbowałem kartą zapłacić, ale w końcu zrobiłem standardowy przelew i się udało. Nie wiem dlaczego nie dało się kartą zapłacić jeśli była taka opcja,  a wiem że z kartą wszystko jest ok bo chwilę wcześniej płaciłem za przesyłkę z innej strony. Teraz czekam na przesyłkę,  Ciekawe czy też z tym będą problemy bo póki co to nie dostałem żadnej informacji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jakiś komunikat?

oznacz moderatorów