Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni nie mogę zapłacić kartą płatniczą za zakupy. W środę płaciłam kartą normalnie, w piątek już nie miałam opcji płatności kartą. Utrudnia to życie zwłaszcza w okresie przedświątecznym.
Kartą nie straciła ważności, już nią płaciłam, pieniądze na koncie są.
Zakupy nie pochodzą z kategorii, w których kartą płacić nie można.
Przetrzepałam ustawienia konta, w zakładce "bieżące saldo" mam dług 1.60, ale ani informacji skąd, ani opcji uregulowania.
Problem występuje na wszystkich urządzeniach.
Nie dostałam żadnej mailowej informacji od allegro.
Proszę o pomoc!
Może sprawdź jednodniowe i miesięczne limity w banku dla płatności kartą.
@asiabalmas23 Czy w czasie próby płatności pojawia się jakiś komunikat? Spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną w przeglądarce, a także sprawdź czy sytuacja jest analogiczna w trybie incognito. Jeśli to nie pomoże, prześlij proszę tutaj zrzut lub zdjęcie z dostępnymi możliwościami płatności w koszyku.