Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdy chce pobrać fakturę za zakup dokonany kilka tygodni temu jest ona już nie dostępna? Pojawia się komunikat: „w tej chwili nie możesz pobrać faktury powiadomimy Cię gdy będzie dostępna”.
Bo tak się nie da pobrać, sprzedający musi ci przesłać mailem albo w paczce. Ta zakładka nie działa, może sprzedający musi tam umieścić FV ale mi się nigdy nie udało tak pobrać. Pisz do sprzedającego, najlepiej przez CW: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
@StudioEdu najlepiej zapytać o to sprzedającego. Faktury najczęściej są przeczyłane e-mailem lub w przesyłce. Jeśli nie otrzymałeś faktury lub masz o nią pytania to najlepiej skontaktować się ze sprzedającym, być może nie dodał jej w zakładce Zamówienia.