anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę przejść do kolejnego etapu zamówienia?

Client:103745540
#7 Wielbiciel#
  • Witam, mam problem ze złożeniem zamówienia gdyż nie mogę wykonac kolejnego jego etapu i wejść w zakładkę kupuje i place
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:103745540 Wyczyść lub zmień przeglądarkę. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103745540 widzę, że udało Ci się sfinalizować dziś kilka transakcji, bardzo się cieszę! Gdybyś miała jeszcze problemy lub pytania, chętnie pomożemy 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów