Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dokonałem zakupu z Allegro smart. Chcąc zwrócić przedmiot muszę go odesłać korzystając z wysyłki własnej. Dlaczego nie mogę skorzystać z darmowego zwrotu smart. Zwrot NQ1W/2022
@michassss13 pewnoe zakup nie był w ramach ,,smart , ,a skorzystałeś z darmowej przesyłki jaką oferował sprzedawca . Zerkonij do zakładki ,, moje zakupyg ,, w szczegółach wszystko pisze
@michassss13 jaka forma wysylki ? przedpłata czy pobranie , jaki kurier GLS czy DPD .
@michassss13 skorzystałeś z darmowej dostawy od sprzedawcy ,wówczas smart nie działa
Hmmm... w to się nie zagłębiałem, ale czy Smart nadal działa, jeżeli sprzedający deklaruje darmową wysyłkę od 249zł, a przedmiot kosztował 800+?
@michassss13 czy chodzi o zamówienie nr f1a1b711-43cc-11ed-bc59-e70f3af90f12?
Oferta nie była oznaczona jako Smart!, dostawa była darmowa, ponieważ sprzedający oferował darmową dostawę powyżej 500 zł, natomiast nie był to zakup Smart! dlatego przy zwrocie pojawia się informacja o wysyłce własnej.
Czy to zamówienie
NUMER ZAMÓWIENIA
@michassss13 ok czyli chodzi o zamówienie nr 5e28d161-4adb-11ed-bd8d-87523ae258fc, tutaj również sprzedający oferował darmową dostawę (powyżej 249 zł, a Twoje zamówienie przekroczyło tę kwotę) i dlatego dostawa (ani zwrot) nie są w ramach Smart!
@DarkStoorM nie, wtedy Smart! nie działa, tzn. darmową dostawę funduje sprzedający i nie jest ona w ramach Smart!