Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wysłaniu 3 wiadomości wyskakuje błąd "dzienny limit wiadomości został przekroczony"
A konkretnie o jakie wiadomości chodzi?
@Client:120457844 Obowiązuje dzienny limit wiadomości 3 sztuk dla nowych użytkowników (czyli dla kont poniżej 30 dni), którzy nie są firmą (żeby zapobiec praktykom spamowania przez nowe konta).
@ko_alka z jednej strony to rozumiem, ale nie lepiej dać jakiś filtr typu wysyłam tę samą wiadomość x razy to blokada ?
Przecież to działa na szkodę sprzedawców i serwisu 😞 telefon ukrywacie, jak ktoś szuka produktu i ma pytanie do 5 sprzedających bo nie wie który wybrać, bo brakuje jakiś informacji w opisie to ma problem 😞
Po za tym, i tak piszą spam z przejętych kont oraz co za problem założyć konto i odczekać lub zakładać kilka kont i wysyłać po 3 wiadomości ?