WITAM ! MACIE PROBLEM Z KUPYWANIEM PRODUKTOW KARTA ZAGRANICZNA? JA OD MIESIACA NIE MOGE ZAPLACIC KARTA ZAGRANICZNA Z ZAWSZE PLACILEM BEZ PROBLEMU ! WIECIE MOZE CZY SIE COS ZMIENILO W PLATNOSCI KARTAMI ZAGRANICZNYMI ?
@Client:75878902 Wyłącz CapsLock, bo źle się czyta. Raczej nic się w płatnościach nie zmieniło. Z jakiego kraju płacisz?
więcej tutaj: https://www.banknowybfg.pl/o-banku/komunikaty/944-od-1-stycznia-2021-r-zmiany-przy-platnosciach-kart...
@Client:75878902 Ogólnie weszły w życie nowe przepisy dotyczące płatności kartą, które obowiązują już na Allegro od nowego roku. Dopytaj o swój przypadek na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12 Jeśli czat niedostępny, pytaj jutro od ósmej.
Hej @Client:75878902, Tak jak mówią @TATLOK i @xyz96 - od początku tego roku obowiązkowe są dodatkowe kroki uwierzytelniające przy transakcjach internetowych kartami płatniczymi. Teraz dokonując zakupu należy podać dane karty oraz kodu, który dostaniesz sms-em (3D Secure) i PIN karty.
To, co warto zrobić, to usunąć pliki cookies z przeglądarki (lub ją zmienić) oraz usunąć wszystkich zapisanych kart w zakładce karty płatnicze. Czy po wykonaniu tych kroków przy próbie opłacenia zakupów kartą pojawia Ci się jakiś komunikat o błędzie? Jeśli tak, mogę prosić o jego zrzut?