anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę zapłacić za zakupy?

Client:134443058
#1 Nowicjusz#
  • Gdy próbuje zapłacić za zakupy wyskakuje mi taki komunikat „To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.” co mam zrobić żeby normalnie móc kupować?
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:134443058. Przekazałam Twoje konto do weryfikacji, niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:134443058
#1 Nowicjusz#

Dziękuję, czekam.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134443058, obecnie nie możemy zdjąć ograniczenia. Niedługo otrzymasz odpowiedź na wiadomość mailową 51564280. Dział bezpieczeństwa ustali możliwości zdjęcia blokady i wyjaśni dalsze kroki.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:134443058
#1 Nowicjusz#

dostałam e-mail, żeby przesłać dowód i zrobić „selfie”. Wysłałam zdjęcia i czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów

Client:134443058
#1 Nowicjusz#

W jakim czasie mogę spodziewać się weryfikacji?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134443058, niestety nie jestem w stanie wskazać konkretnego terminu zakończenia weryfikacji. Na zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich wpłynięcia.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów