Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Powiedzcie jak to jest z tym zwrotem monet przy zainstalowaniu aplikacji na telefon. Przed chwilą ją zainstalowałam, specjalnie żeby dokonać zakupu. W regulaminie jest napisane, że za samo zainstalowanie jest 10 monet na start. U mnie to nie zadziałało nie dostałam nic. Gdzie to zgłosić, podpowiedzcie?Czy ktoś miał taką sytuację? Szczerze mówiąc to trochę mnie to zniechęciło do korzystania z apki.
@ravena_ Sprawdź dokładnie warunki promocji, szczególnie czas przyznawania monet i sposób ich odbioru. Zazwyczaj monety są dostępne po pewnym czasie i trzeb je samemu odebrać w Centrum zniżek. Bez własnej aktywności nic nie dostaniesz, bo monety po prostu nie pojawią się. Wiele osób w ten sposób je traci, bo czas na przyznanie mija, a monety nie zostały przez użytkownika odebrane, a przecież to odebranie nie musiałoby być konieczne, jednak jest konieczne. Jeżeli spełniasz wszystkie warunki i monet nie masz, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
@ravena_ już wyjaśniam. Zgodnie z regulaminem promocja trwała do 31.12.2021 roku.
Za zainstalowanie otrzymuje się 5 monet, a za zakup w aplikacji kolejne 5. Jeśli monety zostaną przyznane to 5 monet za zainstalowanie można odebrać w aplikacji mobilnej po zalogowaniu się do konta Allegro klikając w "odbierz 5 Monet na start". A 5 monet za zakup można odebrać po zakończeniu 1 dnia roboczego od skutecznego opłacenia zakupu za pomocą Usługi Operatora Płatności, w tej zakładce.
Witam,
Bardzo dziękuję za odpowiedź, mi na czacie pomogła doradca Pani Kasia(niestety nie pamiętam nazwiska), której chciałam bardzo serdecznie podziękować. Monety zostały mi już przyznane w ramach "dobrych relacji". Wiem, że promocja już się skończyła. W dniu dzisiejszym sfinalizowałam zakup przez apkę, którą specjalnie zainstalowałam i byłam zawiedziona, że już się nie załapię na promocję. Pani Kasia od razu zareagowała i jestem jej bardzo wdzięczna za błyskawiczne rozwiązanie problemu. Super podejście do klienta, tak trzymać.
Miałam jeszcze wypełnić ankietę dot. zadowolenia klienta, niestety coś rozłączyło czat. Jeżeli można ją przesłać na maila, to bardzo chętnie ją wypełnię.
Pozdrawiam cały zespół, a szczególnie Panią Katarzynę 🙂
@ravena_ super! Bardzo się cieszę, że otrzymałaś monety. Również serdecznie Cię pozdrawiamy 🙂