Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zrobiłam zakup, opłaciłam blikiem. Po dostarczeniu towaru okazało się ze dostałam nie taki kolor jak zamówiłam, zwrociłam towar darmowym zwrotem smart i po kilku dniach otrzymałam swój towar w kolorze jaki chciałam lecz zamiast 4 szt dostałam 2 szt. odstąpiłam od umowy kupna sprzedaży. koszt wysyłki poniosłam ja ale sprzedający zapewniał ze zwróci koszty wysyłki. tak tez się stało. podałam nr konta do zwrotu. zwrot kosztów wysyłki dostałam na swoje konto bo takie też podałam a zwrot za zakupy miał iść na drugie konto z którego płaciłam blikiem. Zwrot został wykonany 29 kwietnia. koszty wysyłki dostałam na konto lecz zwrotu blik nie. minęły już 2 tyg od wykonanego zwrotu a ja go nadal nie mam na koncie. co może być przyczyną? sprzedający twierdzi ze wykonał zwrot 29 kwietnia.
@ewelinka2991 Sprzedający rzeczywiście prawidłowo zlecił zwrot 29 kwietnia na kwotę 141,60 zł. Sprawdź raz jeszcze rachunek bankowy, z którego opłaciłaś zamówienie. Jeśli nie zlokalizujesz tego zwrotu, to napisz do nas przez ten formularz. Prześlemy Ci potwierdzenie przelewu i tę sprawę będziesz mogła wyjaśnić z bankiem.
rachunek bankowy przeglądałam chyba z 10 razy. ani śladu po pieniądzach
@ewelinka2991 Jak sprzedający zwraca przez AF to Allegro wysyła do Ciebie maila o zwrocie środków przez sprzedającego, był mail?
tak był mail
@ewelinka2991 dziękuję za wiadomość w sprawie nr 23370211. Podesłałam potrzebne informacje dotyczącego tego zwrotu, więc poczekaj proszę na odpowiedź e-mailową.
Poprosiłam o wysłanie potwierdzenia zwrotu wpłaty, po otrzymaniu będziesz mogła wyjaśnić sprawę z bankiem.