anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy po anulowaniu?

Client:45088805
#7 Wielbiciel#

@la_nika

 

11 dni czekam na zwrot i dalej nic 

DC0D3AC8-9C2A-4492-AE4F-96DCEE8AFBF3.png

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Po anulowaniu płatności środki wracają w ciągu 2dni ale po anulowaniu zakupu to wg Allegro 2dnia ale wg prawa sprzedajacy ma 14dno max i po tym terminie jak nie zwróci to wróć i pomożemy.

oznacz moderatorów

Client:45088805
#7 Wielbiciel#

otworzyłem tez dyskusje na allegro ale nie wiem czy to coś da, sprzedający mówi ze już zwrócił pieniądze ale nie potwierdził tego ze paczka ze zwrotem do niego przyszła. Anulowanie wyglądało tak ze w dniu zakupu odrazu zwróciłem więc nawet dzień nie trwał, i nawet tego nie wysłał mi więc nie wiem dlaczego to tak długo trwa?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak masz dyskusję to tam wszystko się wyjaśni, ale jak sprzedajacy zwróci to Allegro wysyła do Ciebie maila i środki w ciągu 3dni trafiają tam skąd wyszły, był mail?

oznacz moderatorów

Client:45088805
#7 Wielbiciel#

dostałem tylko coś takiego, ale bez pieniędzy do dziś 

46139FD0-4F3E-4CCD-BDB4-40C179836091.png

DB480B05-F3B5-4645-875A-1C74F786C41E.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Obrazków nie widzimy, masz za mały rank, opisz!

oznacz moderatorów

Client:45088805
#7 Wielbiciel#

etoda zwrotu pieniędzy

Zwrot na kartę lub konto bankowe powiązane z kartą, z którego opłacony był zakup.

222,98 zł

Pozdrawiamy
Allegro

Client45088805_0-1671976819590.png

 

Wiadomość wysłana przez Allegro do Kuba Nagat (Client:45088805).

 

14 grudnia 2022, 00:50

 

14 grudnia 

cc41542a-7b40-11ed-b431-7b3c54732924

Płatności obsługiwane w ramach usługi P24.

Identyfikator zwrotu pieniędzy

af1fdecf-7bbd-11ed-8232-3761d688ecf5

oznacz moderatorów

Client:45088805
#7 Wielbiciel#

dostałem tylko informacje kiedy został złożony zwrot i numer identyfikatora itd numer zwrotu tez byl

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No i dobrze a sprawdzałeś na karcie i nie ma?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Sprzedawca też pewnie zadaje sobie pytanie "po co tacy klienci kupują i od razu rezygnują marnując mu czas i pieniądze" ,a prawnie musisz poczekać bo ma prawo do 14 dni na zwrot o ile zwrot do niego dotrze.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45088805 sprawdziłam ten zwrot i zaksięgował się prawidłowo u nas w systemie, poprosiłam już o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu. Otrzymasz go od nas w wiadomości e-mail i będziesz mógł wyjaśnić to z bankiem z usług, którego korzystasz. Środki powinny być na koncie przypisanym do BLIKa. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45088805 napisaliśmy już do Ciebie w wiadomość e-mail w tej sprawie, znajdziesz ją po numerze 29844261. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów