Dlaczego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy po anulowaniu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po anulowaniu płatności środki wracają w ciągu 2dni ale po anulowaniu zakupu to wg Allegro 2dnia ale wg prawa sprzedajacy ma 14dno max i po tym terminie jak nie zwróci to wróć i pomożemy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
otworzyłem tez dyskusje na allegro ale nie wiem czy to coś da, sprzedający mówi ze już zwrócił pieniądze ale nie potwierdził tego ze paczka ze zwrotem do niego przyszła. Anulowanie wyglądało tak ze w dniu zakupu odrazu zwróciłem więc nawet dzień nie trwał, i nawet tego nie wysłał mi więc nie wiem dlaczego to tak długo trwa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak masz dyskusję to tam wszystko się wyjaśni, ale jak sprzedajacy zwróci to Allegro wysyła do Ciebie maila i środki w ciągu 3dni trafiają tam skąd wyszły, był mail?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dostałem tylko coś takiego, ale bez pieniędzy do dziś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Obrazków nie widzimy, masz za mały rank, opisz!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
| ||||||||
|

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dostałem tylko informacje kiedy został złożony zwrot i numer identyfikatora itd numer zwrotu tez byl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i dobrze a sprawdzałeś na karcie i nie ma?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca też pewnie zadaje sobie pytanie "po co tacy klienci kupują i od razu rezygnują marnując mu czas i pieniądze" ,a prawnie musisz poczekać bo ma prawo do 14 dni na zwrot o ile zwrot do niego dotrze.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:45088805 sprawdziłam ten zwrot i zaksięgował się prawidłowo u nas w systemie, poprosiłam już o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu. Otrzymasz go od nas w wiadomości e-mail i będziesz mógł wyjaśnić to z bankiem z usług, którego korzystasz. Środki powinny być na koncie przypisanym do BLIKa.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:45088805 napisaliśmy już do Ciebie w wiadomość e-mail w tej sprawie, znajdziesz ją po numerze 29844261.
Moderatorka