Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór. W piątek zakupiłem prezent dla dziecka. Jeszcze tego samego dnia anulowałem zamówienie. W środę kontaktowałem się ze sprzedającą w tej sprawie, bo nadal nie miałem zwrotu na koncie. Pani wysłała mi PDF z potwierdzeniem zlecenia zwrotu 2 grudnia. Do tej pory pieniądze na konto nie wpłynęły. Ile czasu trwa cała procedura?
Dobry wieczór @xvonamor! Sprzedający zwrócił wpłatę, ale nie zaksięgowała się poprawnie. Wyjaśnimy to z operatorem, gdy otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj z informacjami.
Dobry wieczór,
dziękuję bardzo. Czekam zatem na informacje. Pozdrawiam.
Dariusz Romanowski
Dobry wieczór.
dziękuję bardzo. Czekam zatem na informacje.
Pozdrawiam.
@xvonamor anulowanie = odstąpienie a tu zgodnie z ustawą sprzedawca ma do 14 dni na zwrot płatności, nie ma potrzeby tak długo zwlekać ale po tym czasie dopiero się robi zadymę 🙂
Od momentu zlecenia przez allegro wpłata do 3 dni roboczych powinna wrócić na instrument z którego była płatność 🙂
Dzięki serdeczne.
@xvonamor wracam z potwierdzeniem. Zwrot dziś zaksięgował się poprawnie, wkrótce będzie widoczny na Twoim koncie.
Dobry wieczór,
dziękuję serdecznie za interwencje.
Pozdrawiam gorąco.
Darek