Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@majunia_2010 Pytałaś sprzedawcę?
@majunia_2010 Sprawdź status wpłaty z zakładce Moje zakupy. Jeśli płatność wciąż jest rozpoczęta lub anulowana, sprzedawca nie otrzymał wpłaty. Takie przelewy dochodzą w nieco dłuższym czasie - około 3 dni robocze.
Jeżeli wpłata jest anulowana, pieniądze wrócą do Twojej zakładki Allegro Finanse, musisz wtedy ponowić płatność. Niczego nie zmieniaj w danych do przelewu tradycyjnego.
@majunia_2010, księgowanie przelewu tradycyjnego trwa zwykle do 3 dni roboczych. Widzę, że od 24.04 płatność ma status rozpoczęta. Czy możesz wysłać potwierdzenie płatności na adres spolecznosc@allegro.pl? Na jego podstawie zweryfikujemy tę sprawę.
@majunia_2010, widzę, że wysłałaś potwierdzenie przelewu i otrzymałaś od nas odpowiedź mailową. Twoja wpłata została błędnie wykonana, w wyniku czego operator nie mógł przekazać jej do sprzedającego. Możesz ponowić płatność w zakładce Kupione.
W celu wykonania zwrotu błędnej wpłaty zostałaś poproszona o podanie danych, na które będziemy mogli zlecić przelew, bądź przekaz pocztowy. Informację tę podaj proszę w odpowiedzi na maila.