anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymalam towaru ktory oplacilam przelewem tradycyjnym

majunia_2010
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pinsplash
#21 Demiurg#

@majunia_2010 Pytałaś sprzedawcę?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@majunia_2010 Sprawdź status wpłaty z zakładce Moje zakupy. Jeśli płatność wciąż jest rozpoczęta lub anulowana, sprzedawca nie otrzymał wpłaty. Takie przelewy dochodzą w nieco dłuższym czasie - około 3 dni robocze.

Jeżeli wpłata jest anulowana, pieniądze wrócą do Twojej zakładki Allegro Finanse, musisz wtedy ponowić płatność. Niczego nie zmieniaj w danych do przelewu tradycyjnego.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@majunia_2010, księgowanie przelewu tradycyjnego trwa zwykle do 3 dni roboczych. Widzę, że od 24.04 płatność ma status rozpoczęta. Czy możesz wysłać potwierdzenie płatności na adres spolecznosc@allegro.pl? Na jego podstawie zweryfikujemy tę sprawę.

 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

majunia_2010
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@majunia_2010, widzę, że wysłałaś potwierdzenie przelewu i otrzymałaś od nas odpowiedź mailową. Twoja wpłata została błędnie wykonana, w wyniku czego operator nie mógł przekazać jej do sprzedającego. Możesz ponowić płatność w zakładce Kupione.

W celu wykonania zwrotu błędnej wpłaty zostałaś poproszona o podanie danych, na które będziemy mogli zlecić przelew, bądź przekaz pocztowy. Informację tę podaj proszę w odpowiedzi na maila.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów