anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie widzę swojej historii zakupów

Client:134514520
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134514520 jesteś obecnie zalogowany do nowego konta, na którym nie masz jeszcze żadnych zakupów. Sprawdź, na jaki adres mailowy otrzymywałeś powiadomienia mailowe o zakupach i zaloguj się na swoje stare konto. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:134514520
#7 Wielbiciel#

Zakładałam konto na ten sam mail i telefon jak wrócić do poprzedniego kiedy wszystko jest takie same jak to sprawdzić 

l

 

 

 

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Client:134514520  nie da się założyć drugiego konta na ten sam e-mail

oznacz moderatorów