Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
24 stycznia złożyłam zamówienie i opłaciłam je następnego dnia. Od tamtego czasu status zamówienia to 'płatność w toku'. Czy płatność przelew tradycyjnym zwykle trwa tak długo?
@Client:47818706 przelew tradycyjny nie powinien tak długo się księgować. Skonsultujemy to z operatorem płatności. Wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@Client:47818706 czy mogę poprosić Cię o podesłanie na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenia tej wpłaty? Będzie potrzebne do dalszej weryfikacji.
Zdjęcie wysłane.
@Client:47818706 bardzo dziękuję! Otrzymałam Twoją wiadomość, gdy tylko dostanę odpowiedź od PayU, wrócę tutaj z wyjaśnieniem.
@Client:47818706 jeszcze jedna rzecz, bardzo przepraszam, że nie przekazałam tego od razu, ale dopiero teraz otrzymałam wiadomość od operatora. Potrzebujemy jeszcze od Ciebie informacji do zwrotu tej wpłaty, która "utknęła".
Bardzo proszę o przesłanie na adres spolecznosc@allegro.pl informacji w zależności na jakie konto ma zostać przekazany zwrot wpłaty:
Jeśli zwrot na polskie konto prześlij proszę:
-imię i nazwisko właściciela rachunku bankowego
-numer rachunku bankowego.
W przypadku zwrotu na zagraniczne konto podeślij proszę:
-konto
-nazwa odbiorcy
-adres odbiorcy
-kod / miasto
-kraj odbiorcy
-kod SWIFT banku
-nazwa banku.
Jeśli zwrot ma zostać wykonany przekazem pocztowym poprosimy o pełny adres. Zwrot przekazem pocztowym realizowany jest w ciągu maksymalnie 14 dni.
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie proszę ponów płatność w tej zakładce. Wpłatę, która utknęła u operatora przekażemy na wskazen konto bankowe.
Wysłałam już e-mail z danymi konta.
@Client:47818706 bardzo dziękuję! Przekazałam te dane operatorowi płatności.
@Client:47818706 przesłaliśmy potwierdzenie zwrotu wpłaty od operatora na Twój adres e-mail.
Mam problem - pieniądze jeszcze nie trafiły na konto.
@Client:47818706 bardzo mi przykro, że środki jeszcze nie są na Twoim koncie. Wyjaśniam to i gdy tylko otrzymam odpowiedź od operatora płatności, wrócę tutaj z odpowiedzią.
@Client:47818706 otrzymałam odpowiedź od operatora. Zwrot wpłaty został przekazany na konto, z którego została wykonana płatność 70 83*******001. Ten numer rachunku różni się od podanego przez Ciebie w wiadomości e-mail, ale to z niego dokonałaś wpłaty. Bardzo proszę zweryfikuj ponownie dane na koncie bankowym, z którego dokonałaś płatności. Szczegółowe dane tej płatności tytuł i numer rachunku wysłaliśmy do Ciebie w wiadomości e-mail (nr sprawy 20982607).