Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry zrobiliśmy zakup zapłaciliśmy blikiem, płatność zeszła z konta jednak cały czas widnieje zakup nieopłacony, dlaczego tak jest? Potrzebujemy pilnie tego towaru od tego sprzedawcy
płatne z góry
Stanisław [edycja]
P.P.H.U."ELFACH"Stanisław [edycja]
[edycja]
@el_fach Cześć. 🙂 Widzę, że płatność została anulowana — w takim układzie wróci ona na Twoje konto bankowe automatycznie w ciągu 3 dni roboczych.
Rozumiem, że zależy Ci na czasie, dlatego wyjściem z tej sytuacji będzie ponowne opłacenie zamówienia już teraz. Alternatywnym rozwiązaniem jest wstrzymanie się z finalizacją transakcji do czasu, aż na Twoje konto bankowe wrócą pieniądze i wtedy dopiero ponowienie płatności.