Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas płatność za kupiony towar źle kliknołem i cofnęło mnie do kupionych przedmiotów teraz status płatności jest "nieopłacona". W każdym razie chcę to ponowić, klikam przycik "anuluj płatność" w celu jej ponowienia, ale kompletnie nic się nie dzieje nawet strona się nie odświeża no poprostu NIC. Mogę to klikać w nieskończoność czy możecie coś doradzić?
Tu sprawdź status: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione, może należy kliknąć "ponów płatność".
Najpierw trzeba ją anulować, a nie idzie, nic się nie dzieje po kliknięciu anuluj płatność a przycisk ponów płatność się nie wyświetla...
@Client:45569480 Może już wcześniej anulowałeś płatność, kliknij więc teraz Ponów płatność.
Jeśli nie, wyczyść lub zmień przeglądarkę i spróbuj ponownie.
Druga opcja - jeżeli nie pobrało Ci pieniędzy z konta, anuluj cały zakup i kup to samo jeszcze raz.
Nie mogę kupić przedmiotu ponownie gdyż była to licytacja, a nie oferta kup teraz.
@Client:45569480 Czy możesz podesłać zrzut ekranu, na którym będzie widać opisaną sytuację? Na Twoim koncie nie widzę tej licytacji ani próby płatności.
Nie chcę zakładać nowego tematu ale mam ten sam problem - po kliknięciu w ANULUJ PŁATNOŚĆ - nic się nie dzieje. Nie mam możliwości ponowienie płatności.
Dzień dobry, mam taki problem, że chciałem dokonać zakupu na Allegro Lokalnie i podczas realizacji zamówienia i wypełniania formularza z danymi do dostawy po kliknięciu wyboru płatności omyłkowo wyszedłem. Teraz zamówienie posiada status nieopłacone, a przycisk "Anuluj transakcję" nie działa. Czy jest możliwość powrócenia do płatności i jej dokonania ? Jeśli tak to jak to uczynić ?
@Client:48482364 Spróbuj pod inną przeglądarką lub wyczyść przeglądarkę. Anulowanie płatności powinno zadziałać - potem Ponów płatność.
Możesz też zapłacić zwykłym przelewem, poza Allegro, bezpośrednio na rachunek bankowy sprzedającego, który on Ci poda.
Dziękuję za odpowiedź wypróbuję podane metody.
@Majka_69 Spróbuj zalogować się w innej przeglądarce albo w trybie Incognito i daj proszę znać, czy to pomogło
Zalogowałam się w oknie prywatnym na firefox i jest to samo - czyli brak reakcji na anulowanie płatności
@Majka_69 Rozumiem, w takim razie przesyłam zgłoszenie do działu technicznego. Wrócę tutaj, kiedy otrzymam więcej informacji.
Dziękuję
@Majka_69 @Client:45569480 Płatności zostały anulowane, możecie je ponowić z poziomu zakładki Moje zakupy
Udało się, dziękuję