Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Źle zrozumiałam polecenie podane we wniosku o zwrot kosztów po anulowaniu zakupu.
Myślałam, że chodzi o potwierdzenie wpłaty z Banku. Czytając 2raz wiem, że chodzi o przesłanie np. zdjęcia dowodu osobistego. Tylko w jakim celu? Czy nie wystarczy nr konta bankowego z którego była wpłata
@Client:99816467 Chodzi o Program Ochrony Kupujących?
Jeżeli płatność była realizowana przez Allegro Finanse, nie trzeba żadnego potwierdzenia - wpisz tam Allegro Finanse. Przy płatności poza Allegro Finanse, dołącz potwierdzenie wpłaty. Dowód osobisty do POK też nie jest wymagany - pisał o tym pracownik Allegro w tym wątku; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/dokumenty-konieczne-by-skorzysta%C4%87-z-...
Możesz napisać do Allegro i dopytać; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Chodzi o to że wniosek można wysłać dopiero po załączeniu dokument tożsamości.
Jest o tym napisane w formularzu pod koniec, gdzie jest mowa, że rekompensata zostanie przesłana ma konto bankowe, z którego zastała dokonana wpłata.
Proszę mi wyjaśnić o jakie Allegro Finanse chodzi? Może tylko to mam wpisać. Czy to chodzi o zapłatę w Pay-u
Z poważaniem Ewa Macioł
@Client:99816467 Jeżeli płaciłaś z góry na stronie Allegro, jest to zapłata przez Allegro Finanse, PayU to także Allegro Finanse. Wtedy we wniosku zaznaczasz tylko zapłatę przez Allegro Finanse i nie podajesz żadnego numeru konta.
Jeżeli płaciłaś poza Allegro, bezpośrednio na rachunek bankowy sprzedawcy, musisz załączyć potwierdzenie przelewu.
@Client:99816467 Nie wymagamy skanu dowodu osobistego w celu skorzystania z POK. Czy mogę prosić o zrzut ekranu wiadomości, w której konsultant prosi o zdjęcie dowodu?