anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po zakupie przekierowanie płatności jest tylko do PKO 24 a nie do płatności peopay

Idź do rozwiązania
Sylwek33-S1
#7 Wielbiciel#

Od jakiegoś czasu nie mogę robić przelewu przez płatność peopay tylko przekierowanie jest do pekao24

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29
EvitaKO
#8 Zapaleniec#

Z tego co widzę to w inntch sklepach tez zaczelam miec ten problem z aplikacja. Dzis kupowalam bilet i tez nie mam mozluwosci placic w aplikacji. Wiec to chyba jednak bank. Ma w tym interes bo pobiera 0.2 zl za sms...

Trzeba zlizyc reklamacje albi skarge di rzecznika praw konsumenta. Bo bank sie nie poczuwa do idpowiedzialnosci.

oznacz moderatorów
EvitaKO
#8 Zapaleniec#

Po złożeniu reklamacji w banku otrzymałam informację ze za problem odpowiada operator płatności.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@EvitaKO dziękuję za informację! My natomiast skontaktowaliśmy się już z operatorem płatności, który wyjaśnia sprawę z bankiem. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
EvitaKO
#8 Zapaleniec#

Dziękuję

oznacz moderatorów
vivaldi999
#7 Wielbiciel#

Witam - i jak wygląda sytuacja z peopay??

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@EvitaKO @vivaldi999 @Sylwek33-S1 Przepraszam, że musieliście czekać na naszą odpowiedź, ale już spieszę do Was z wyjaśnieniem. Jednym z naszych priorytetów w Allegro jest bezkosztowe udostępnianie kupującym możliwie szerokiego wachlarza metod płatności dopasowanych do ich preferencji. Dlatego też nieustannie pracujemy nad poprawą procesów płatności m.in. wdrażając nowe rozwiązania technologiczne oferowane przez banki w ramach tzw. otwartej bankowości (ang. OpenBanking). 

Z Waszej perspektywy, metoda płatności od strony Allegro nie zmienia się - jest to wciąż Szybki przelew. Po wybraniu płatności przelewem online oraz banku, zostaniecie przekierowani na stronę logowania do banku, która w większości banków różni się od klasycznego serwisu transakcyjnego (płatność pay-by-link) - to od banku zależy jakie funkcjonalności udostępnia w serwisie (np. brak płatności PeoPay).

Zależy nam na najlepszym doświadczeniu naszych kupujących, dlatego we współpracy z operatorami i bankami, cały czas pracujemy nad udoskonaleniem ścieżki płatności dla metod OpenBanking, bo to właśnie te metody mają teraz największy potencjał do rozwoju, zarówno na rynku polskim jak i europejskim. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
EvitaKO
#8 Zapaleniec#

Właśnie dostałam odpowiedz na reklamację z banku że to nie jest jego wina.

"Przekierowanie do banku zależy od pośrednika płatności, który uczestniczy w płatności"

Posrednik pisał że to problem banku...także dalej każdy umywa ręce

oznacz moderatorów
EvitaKO
#8 Zapaleniec#

No to dodam że niedawno robiłam zakupy przez internet w sklepie lidl i tam byla mozliwośc autoryzacji przez bankową aplikację za pośrednictwem Przelewy24. A na allegro to nadal nie działa.

Więc o co tu chodzi?

 

oznacz moderatorów
vivaldi999
#7 Wielbiciel#

Masło - maślane - ta odpowiedź nic nie wnosi do sprawy, nic nie wyjaśnia - totalna bzdura

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Każdy umywa ręce a ty płać i płacz.

oznacz moderatorów