Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakie hasło masz na myśli?
Hasło które bank przysyła esemesem po wpisaniu identyfikatora, próbowałem kilka razy i efekt ten sam, nie dostaję hasła. Strona banku jest autentyczna więc co to może być ?
@aleksy58 Nie wiem. Skontaktuj się z bankiem.
@aleksy58 Jeśli strona banku jest autentyczna, jesteś tego pewien, to albo błędny identyfikator wpisujesz (caps lock) albo bank ma jakieś chwilowe kłopoty.
Jeżeli trzykrotnie wpiszesz niepoprawny identyfikator to prawdopodobnie bank zablokował ci dostęp i konieczny jest kontakt bezpośredni z bankiem.
Prawdopodobnie logujesz się do fałszywego banku, z linka podrzuconego ci przez oszustów.
Jeżeli to prawda natychmiast skontaktuj (telefonicznie) się z bankiem i zablokuj dostęp do konta aż do wyjasnienia.