anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po zalogowaniu do banku nie otrzymuję hasła i muszę anulować zakup ?0

aleksy58
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

Jakie hasło masz na myśli?

oznacz moderatorów

aleksy58
#7 Wielbiciel#

Hasło które bank przysyła esemesem po wpisaniu identyfikatora, próbowałem kilka razy i efekt ten sam, nie dostaję hasła. Strona banku jest autentyczna więc co to może być ?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@aleksy58 Nie wiem. Skontaktuj się z bankiem.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@aleksy58  Jeśli  strona banku jest autentyczna, jesteś tego pewien,  to albo błędny identyfikator wpisujesz (caps lock)  albo  bank ma jakieś chwilowe kłopoty.

Jeżeli trzykrotnie wpiszesz niepoprawny identyfikator to prawdopodobnie bank zablokował ci dostęp i konieczny jest kontakt bezpośredni z bankiem.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Prawdopodobnie logujesz się do fałszywego banku, z linka podrzuconego ci przez oszustów.

Jeżeli to prawda natychmiast skontaktuj (telefonicznie) się z bankiem i zablokuj dostęp do konta  aż do wyjasnienia.

oznacz moderatorów