Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dzisiaj próbowałem dokonać zakupu 3 razy (2 razy przez telefon i raz przez laptopa) i allegro nie przekierowuje mnie na stronę banku BNP Paribas abym mógł opłacił zakup tylko od razu dalej i jest że zakupu w toku.
Cześć, @Client:103938429. Czy ten sam problem występuje po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki?
Do tej pory nigdy nie było problemu, zawsze byłam zalogowana w przeglądarce
@Client:103938429, sprawdź po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito/trybie prywatnym.
Jestem zalogowana cały czas jako prywatnie i nic to nie daje problem jest ten sam
@Client:103938429, skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Ok. Czekam
@Client:103938429, nie udało nam się odtworzyć tego błędu. Spróbuj ponownie i daj znać, czy już jest w porządku.
Ten sam problem ma mąż na swoim koncie i z tym samym bankiem więc tych problemów ma wiele osób nie tyko ja konkretnie BNP Paribas
@Client:103938429, otrzymałam potwierdzenie, że problem już nie powinien występować. Proszę, sprawdź to również u siebie.
Dziękuję bardzo za pomoc i rozwiązanie problemu wszystko już działa. Pozdrawiam