Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
w lipcu zakupiłam kolorowankę do pracy - pracuje w przedszkolu. Chciałam o strojach ludowych przyszła o strojach dyskotekowych. Koszt kolorowanki 6zł, koszt przesyłki 8,99zł. Zwróciłam ją korzystając z darmowej opcji Inposta jaką oferował sprzedawca. Okazuje się że będzie mi zwrócony tylko koszt kolorowanki 6zł a dlaczego nie przesyłki 8,99 zł? Ja nie mam nic i jeszcze straciłam 8,99 zł, sprzedawca ma i kolorowankę i właśnie 8,99zł. Kto ustala takie zasady?
W takim przypadku, pomyłka sprzedającego czyli reklamacja, sprzedawca zwraca Ci całą kwotę która zapłaciłaś, koszt zakupu+ koszt wysyłki. Jeżeli nie chce to otwórz dyskusję z nim: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
a gdzie ma sprzedawca te 8,99zł? przecież musiał zapłacić za przesyłkę.
@PRZESZUKAJ_NET przy takich kwotach zakupu to najbardziej boli.
No ale cóż za błędy trzeba płacić i to ze sprzedawcy kieszeni.
Z drugiej strony dobrze, że kupująca nie zamówiła towaru za 40 zł a potem nie odesłała za 34 zł
Umknęło mi że to pomyłka sprzedającego. Bardziej boli mnie jak ktoś zamawia, rezygnuje lub nie odbierze, a ty jesteś zobligowany do zwrócenia kosztów przesyłki.
@Client:48150437 W tej sytuacji sprzedawca powinien Ci zwrócić wszystkie koszty, czyli koszt towaru, koszt przesyłki i koszt odesłania, dlatego że była to reklamacja ze względu na niezgodność z opisem. Trzeba było tylko zaznaczyć w formularzu zwrotu, że jest to reklamacja z rękojmi. Zrób to teraz w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Wtedy sprzedawca szybko odda pozostałe koszty. Napisz w Dyskusji, że była to reklamacja z rękojmi ze względu na niezgodność z opisem.
Trzeba było tylko zaznaczyć w formularzu zwrotu, że jest to reklamacja z rękojmi.
W obecnej postaci formularza zwrotu Kupujący nawet jakby wiedział co powinien napisać - to nic nie dopisze, ani nie zaznaczy "od siebie". To (wbrew szczytnym obietnicom) nie ułatwia, a może znacznie utrudnić sytuację Kupującego.
A to co oferuje Allegro Kupującym w tzw. okresie przejściowym formularza zwrotu sprowadza jeszcze większe ryzyko popełnienia błędu lub niedopełnienie przez niego obowiązków i wynikającymi z niego niekorzystnymi konsekwencjami dla Kupującego.
...."Chciałam o strojach ludowych przyszła o strojach dyskotekowych."
Szanowna Pani chciała kupić czy kupiła? - jeśli kolorowanka w rytmie DISCO była przedmiotem tej konkretnej oferty, to ma istotne znaczenie czy to reklamacja, czy odstąpienie.