Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrocilam dwa produkty, po interwencji mailowej gdzie minął termin zwrotu i przesyłka już dawno była u sprzedawcy zaznaczono częściowy zwrot pieniędzy? Co robić?
@Client:44451049 Sprzedawca nie oddał Ci pełnej ceny tych produktów? Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się zwrotu reszty i poproś tam o interwencję pracownika Allegro.
Już raz otworzyłam dyskusję, zrobiłam błąd że ja zakończyłam. I co teraz?
Musisz napisać i poprosić o ponowne otwarcie.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
@Client:44451049 Teraz napisz do Allegro tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
i poproś o ponowne jej otwarcie - otworzą 🙂
@Client:44451049 czy chodzi o zamówienie nr f6ad9274-0f0b-11ec-bd9e-dd7bcced363a?
Z tego co widzę to zamówiłaś trzy sztuki, a zwracasz dwie i dlatego zwrot jest częściowy, bo tylko za dwa produkty z trzech zamówionych.
Dziękuję bardzo, ale suma się nie zgadza. Widnieje cena za jeden produkt, a gdzie drugi?
@Client:44451049 Widzę, że Sprzedający zlecił wczoraj dwa przelewy za zwrócone produkty i wszystko się zgadza. Być może jedna z płatności zaksięguje się później na Twoim koncie. Najpóźniej do końca jutrzejszego dnia pieniądze powinny do Ciebie trafić.