Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opcja zwróć zakup nie chodzi i chmurka moje wiadomosci
A wyczyściłeś przeglądarkę? a produkt podlega zwrotowi?
Z aplikacji. Podlega 2 dni temu kupiony. I chmurką wiadomości tez nie wchodzi
@Ploteck1990 chodzi o zamówienie nr f7ed8370-7f1a-11ef-bcf7-09e6422286c6? Zwrot do niego został już zgłoszony. Chcesz zwrócić jeden z dwóch zakupionych produktów?
Zrobiłem to dopiero przez komputer.
Ale z aplikacji na telefonie nie da się wejść . I tak samo chmurką wiadomości.
zainstalowalem nowa aplikacje i dalej to samo
@Ploteck1990 czy możesz przesłać nagranie ekranu, na którym będzie to widoczne i informacje, jakiego systemu używasz na telefonie? Nagranie możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl.