Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem dlaczego sprzedający dodał mnie do czarnej listy i nawet mnie nie poinformował
@Client:60305984 Musiałeś coś przeskrobać.... kupiłeś - nie zapłaciłeś? jakiś problem reklamacyjny? zwrot? niemiły komentarz?
ps nie musi cie o tym informowac
@Client:60305984 może zakup w celu wyłudzenia darmowej wysyłki smart i zwrot większości towaru ? Skoro Cię dodał to znaczy że nie chce mieć takiego klienta, poszukaj innego sprzedawcy mamy wolny rynek 😉
Najpewniej naraziłeś sprzedawcę na stratę: czasu, pieniędzy, nerwów albo wszystkiego naraz.
Kupujący ma od groma narzędzi, żeby się bronić przed nierzetelnym sprzedawcą. Sprzedawca ma tylko to jedno narzędzie i wyraźnie z niego skorzystał.
@Client:60305984 Napisz do sprzedającego. Prawdopodobnie Ci wyjasni.
U nas jeśli dodajemy kogos do listy nieaktywnych zawssze jest notatka - kiedy i dlaczego. Jeśli kupujący pyta - zawsze odpowiadamy.
@Client:60305984 Zapewne niezadowolony z przebiegu transakcji albo oceny, komentarza. Zawsze możesz kupić z innego konta.