anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego sprzedający nie otrzymał mojej wpłaty?

uncia77
#7 Wielbiciel#

w dn. 23.08 wieczorem zrobiłam przelew na kwotę 89 zł za pniatę plus allegro smart sprzedawca do dzisiaj nie otrzymał wpłaty w zwiazku z czym nie może przesłać towaru. transakcja wg przelewu IdT 2267134795 PayU Allegro, wpłata na nr konta: [edycja], na dzień dzisiejszy piniata mnie juz nie interesuje proszę o zwrto kwoty 40 zł i anulowanie transacji. Dodam że na portalu nadal jest komunikat że oczekujecie na wpłatę.

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@uncia77 To był przelew tradycyjny? Takie przelewy dochodzą w czasie około 3 dni robocze, trzeba to było brać pod uwagę. Jaki masz status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy? Rozpoczęta? Kliknij Szczegóły zakupy, potem Rozwiń szczegóły zakupu i sprawdź. Jeśli Rozpoczęta, kliknij tam Anuluj, wtedy wpłata wróci do Ciebie. Jeśli Zakończona, sprzedawca już otrzymał pieniądze.

oznacz moderatorów

uncia77
#7 Wielbiciel#

nigdy nie robię szybkich przelewów, zawsze korzystam z przelewu tradycyjnego, transakcja widnieje jako anulowana, tego samego dnia rano robiłam inny tradycyjny przelew i dzisiaj paczka dotarła, a tutaj podobno nie ma przelewu u sprzedawcy

 

oznacz moderatorów

robo-tech_pl
#8 Zapaleniec#

Bo to nie jest przelew do sprzedawcy tylko do PayU... to oni muszą to przemielić odznaczyć i wtedy oznaczyć, że transakcja taka o numerze xyz jest opłacona i to wszystko czasem = 2-3 dni 🙂 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@uncia77 odnalazłam tą transakcję. Była to płatność przelewem tradycyjnym, a taka może księgować się do 3 dni roboczych. Została anulowana przez Ciebie 24.08.2021r dokładnie o 10:30, dlatego powinna wrócić w całości na konto, z którego dokonałaś przelewu. Sprawdź proszę na saldzie konta bankowego czy tak się nie stało, gdyby tak nie było daj proszę znać!  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

uncia77
#7 Wielbiciel#

dobrze , dziękuję

 

oznacz moderatorów

uncia77
#7 Wielbiciel#

do dnia dzisiejszego brak zwrotu pieniędzy

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@uncia77 Cześć. Napisaliśmy do Ciebie w tej sprawie wiadomość mejlową 

oznacz moderatorów