anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego sprzedający nie otrzymał mojej wpłaty?

uncia77
#7 Wielbiciel#

w dn. 23.08 wieczorem zrobiłam przelew na kwotę 89 zł za pniatę plus allegro smart sprzedawca do dzisiaj nie otrzymał wpłaty w zwiazku z czym nie może przesłać towaru. transakcja wg przelewu IdT 2267134795 PayU Allegro, wpłata na nr konta: [edycja], na dzień dzisiejszy piniata mnie juz nie interesuje proszę o zwrto kwoty 40 zł i anulowanie transacji. Dodam że na portalu nadal jest komunikat że oczekujecie na wpłatę.

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@uncia77 To był przelew tradycyjny? Takie przelewy dochodzą w czasie około 3 dni robocze, trzeba to było brać pod uwagę. Jaki masz status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy? Rozpoczęta? Kliknij Szczegóły zakupy, potem Rozwiń szczegóły zakupu i sprawdź. Jeśli Rozpoczęta, kliknij tam Anuluj, wtedy wpłata wróci do Ciebie. Jeśli Zakończona, sprzedawca już otrzymał pieniądze.

oznacz moderatorów

uncia77
#7 Wielbiciel#

nigdy nie robię szybkich przelewów, zawsze korzystam z przelewu tradycyjnego, transakcja widnieje jako anulowana, tego samego dnia rano robiłam inny tradycyjny przelew i dzisiaj paczka dotarła, a tutaj podobno nie ma przelewu u sprzedawcy

 

oznacz moderatorów

robo-tech_pl
#8 Zapaleniec#

Bo to nie jest przelew do sprzedawcy tylko do PayU... to oni muszą to przemielić odznaczyć i wtedy oznaczyć, że transakcja taka o numerze xyz jest opłacona i to wszystko czasem = 2-3 dni 🙂 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@uncia77 odnalazłam tą transakcję. Była to płatność przelewem tradycyjnym, a taka może księgować się do 3 dni roboczych. Została anulowana przez Ciebie 24.08.2021r dokładnie o 10:30, dlatego powinna wrócić w całości na konto, z którego dokonałaś przelewu. Sprawdź proszę na saldzie konta bankowego czy tak się nie stało, gdyby tak nie było daj proszę znać!  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

uncia77
#7 Wielbiciel#

dobrze , dziękuję

 

oznacz moderatorów

uncia77
#7 Wielbiciel#

do dnia dzisiejszego brak zwrotu pieniędzy

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@uncia77 Cześć. Napisaliśmy do Ciebie w tej sprawie wiadomość mejlową 

oznacz moderatorów