Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dlaczego sprzedający dzwonie do mnie i mówi żeby ja anulowałam zakup? Kupiłam sofę, ale sprzedający już jej niemiałem. Dlaczego sprzedający nie może sam to zrobić i wrócić moi pieniądze?
Czy jest dla mnia jakąś różnica?
Dziękuję
Sprzedający na AL musi wypłacić środki własna konto i oddać na konto podane przez kupującego. Ty kupujący nie masz opcji anulowania zakupu na AL. Jeżeli będzie się upieraj otwórz dyskusję i tam wszytko się wyjaśni: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@LEW433 Wszędzie jest opcja anulowania zakupu (odstąpienia od umowy). Można to zrobić mailem. Nie każde anulowanie musi się odbywać za pośrednictwem Allegro.
@Client:66419419 Sprzedający nie ma prawa żądać od Ciebie anulowania zakupu. Jeżeli nie ma towaru, powinien niezwłocznie zwrócić wpłatę. To on nie jest w stanie wywiązać się z umowy, a nie Ty, więc nie musisz niczego anulować. Jeśli będzie Ci stwarzał problem ze zwrotem środków, otwórz spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE