Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie otrzymałam pełnego zwrotu?
@natalia28thjuly Najlepiej będzie zapytać o to bezpośrednio sprzedającego - tu jest tylko publiczne forum.
@komis-bell raczej sprzedawca wysłał więcej a kupujący dostał mniej to nie sprzedawcy sprawa.
@natalia28thjuly ile zapłaciłeś za przedmiot?
Nie płaciłeś kuponem? Wtedy kupon powinien wrócić jako kupon.
@AnnaG-Antyki przy pay chyba nie można używać kuponów
@natalia28thjuly płatność została wykonana z Allegro Pay, więc cały zwrot od sprzedającego powinien spłacić Twój zakup, potwierdzam, że zwrot zaksięgował się poprawnie i został wykonany na 640 zł. Skontaktuj się proszę za pomocą formularza, Doradca Allegro Pay po telefonicznej weryfikacji tożsamości, będzie mógł sprawdzić to dokładnie.