Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 3 czerwca 2024 roku moja pierwsza przesyłka została skierowana do magazynu tymczasowego na ul. Wiśnicka 63A w Bochni w odległości 3 km zamiast na ul. Widok 1 w odległości 400metrówod mojego miejsca zamieszkania ! Zaznaczam , że w tym samym dniu dostarczono moją drugą przesyłkę prawidłowo do Paczkomatu czyli na ul. Widok 1.
Dzisiaj sytuacja powtórzyła się i ponownie moją kolejną przesyłkę nr. 601307138432700125487878 ,zamówioną 17.06.2024 skierowano do paczkomatu na ul. Wiśnicka 63A.
Dlaczego mam ponosić dodatkowe koszty , czy to przypadkiem nie zależy od dobrego humoru kuriera, piszącego, że Paczkomat przy ul. Widok1 był przepełniony, stąd złożenie paczki na Wiśnickiej ?
Interesuje mnie tylko wiarygodne, udokumentowanie mojej skargi przed podjęciem dalszej interwencji .
[edcyja]
Nie podawaj publicznie swoich danych!
@william55 może to wyjaśnić przewoźnik, dlatego poproszę Cię o kontakt z supportem InPost.
W systemie widoczna jest informacja, że przesyłka została umieszczona w paczkomacie tymczasowym, dzieje się tak, gdy nie ma miejsca w wybranym Paczkomacie. To, że późniejsza przesyłka została tam dostarczona nie oznacza, że kurier specjalnie nie umieścił tam pierwszej przesyłki. Miejsce mogło się zwolnić.
Nie musisz z tego tytułu ponosić żadnych dodatkowych kosztów, przesyłki magazynowane w paczkomacie tymczasowym po upływie jednego dnia kalendarzowego są dostarczane do pierwotnie wybranego paczkomatu.