Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy nie jest śmiesznym że w XXI wieku komputerki mają problem z naprawą literówki?
Pani na poczcie robi błąd w tytule zapłaty, wpisuje ALLEGROXXPAYU zamiast ALLEGROXX PAYU i ... przelewy wracają bo zabrakło spacji.
Dlaczego w tak kosztownym systemie nie ma możliwości naprawy takich błędów w locie?
Dlaczego przelewy wracają, są wstrzymywane w chwili, w której nie zgadza się choćby tylko jedna literka, cyferka lub brakuje spacji?
Zgadza się kwota, zgadza odbiorca, nadawca i tak dalej. PayU ma kontakt (w drodze reklamacji) z nadawcą przekazu, jest numer telefonu z allegro, jest prawidłowy e-mail, jest ślad elektroniczny w aukcji, PŁACĄCY deklaruje chęć zapłaty więc co QU***** stoi na przeszkodzie aby pracownik PayU mógł naprawić taki błąd i puścić przelew dalej?
Kolejna rzecz: dlaczego tytuł zapłaty jest aż tak pokręcony że powoduje błędy przy ręcznym zlecaniu przelewów???
Co za IMBE***** wymyślił takie oznaczenia? Po co one są?
IDT XX1234567890ALLEGROXX PAYU
Nie można tego uprościć do czegoś w postaci tylko liter i cyfr???
Przykład: ABC1234566789
I wtedy, nie byłoby jakichkolwiek błędów...
@piimaa były tu wątki na temat wyłudzeń na przelew tradycyjny , poprawiony został system i tak teraz będzie . Pani na Poczcie się walnęła to skłądaj reklamację na Poczcie .
@piimaa bo widzisz to nie jest "niedorobienie" kiedyś to by przęsło (tytuł nie był ważny) ale po ostatniej nagłośnionej aferze PayU uszczelniło system.
Nie słyszałam nic o aferach, więc nie w temacie jestem.
Może Ty nie słyszałaś. Owszem są np takie!
https://www.youtube.com/watch?v=iv0HpCbHfao
Tytuł ma być w 100% idealny. Koniec, kropka. System tworzenia tytułów zostaw operatorowi. On prowadzi usługi na wielu płaszczyznach (nie tylko Allegro) i akurat tak chce mieć! Sprzedaż w internecie to nie jest zabawa w ciuciubabkę. Nikt nie będzie sprawdzał czy się zgadza nadawca, numer buty czy cokolwiek innego. Transakcji jest tak dużo że automat ma pracować i koniec. A jak ktoś lubi biegać na Pocztę Polską, bo nie ma konta, jest niepełnoletni, nie umie założyć itd itp to już niech pozostanie jego zmartwieniem. Zawsze zostają zakupy w sklepach stacjonarnych, gotówką.
Ciuciubabka to z Wami akurat jest, wszak nadal nie ma odpowiedzi dlaczego tytuł wpłaty nie mógłby być prościejszy, np. ALLEGRO123456789 tylko jest coś, co produkuje błędy.
To może zapytaj PayU? To oni wymyślili, nie my.
@serwis-texas a Wy to kto?
Ja to sprzedawca. Nie za bardzo rozumiem tego pytania 🙂
Chodzi o to, że gdy ręcznie wpisuje się tytuły przelewów i popełni się błąd (np. przy wpłacie w żabce/na poczcie itp.) to system PayU nie jest na to odporny. Wystarczy że zamiast jednej spacji w tytule przelewu między IDT a XX wpakujesz dwie spacje i przelew jest zatrzymywany, dlatego dziwię się że w XXI wieku komputerki (czyli system) ma z tym problem a ma bo nie ma róznych schematów interpretacji TYTUŁU PRZELEWU. Do poprawy sytuacji wystarczy kilka nowych linii kodu dlatego wnerwia mnie to, świat programistów, programistów z wiecznie zadartymi główkami ku górze a ich efekty pracy uprzykrzają życie.
Tytuły przelewu w PayU dla Allegro powinny wyglądać tak:
IDT-ALLEGRO-ABCDEF123456789
a nie:
IDT XX123456789ALLEGROXX PAYU
Wystarczy, że jakaś mądra pani co stać ją jedynie mentalnie na robotę na kasie w żabie... zamiast jednej spacji wpisze dwie i ... przelewy stoją. Ludzie w tym kraju użytkują jeszcze innych form płatności zamiast zautomatyzowanych blików i innych internetowych klikaczy, i o tym właśnie mowa. Już któryś raz z kolei pani robiąca przelewy zrobiła literówkę, one po prostu nie trybią SPACJI, gubią się gdy trzeba przczytać i przepisać o kilka cyferek więcej aniżeli są na mocy rozczytać. Wtedy, w tytułach przelewów powstają takie krzaki jak:
IDT X123456789ALLEGROXX PAY
IDTXX123456789ALEGROXX PAYU
IDT XX123456789ALLEGROXPAYU
a systemik PayU nie jest na to odporny, nie potrafi pominąć wielu SPACJI, nie potrafi zinterpretować poprawnie cyferek między literami XX-XX i dokonać prawidłowego przelewu, cofa takie przelewy i o tym właśnie mowa. Wtedy, zaczyna się masa nieprzyjemnych przygód związanych ze zwrotem środków dlatego ...
moim zdaniem TYTUŁ PRZELEWU powinien być uproszczony do formy podobnej do:
IDT-ALLEGRO-ABCDEF123456789
tak, aby jakaś bardzo TĘPA/TEMPA dzida umiała to przepisać i aby nie było zbędnych przygód.
Pojął już czy jeszcze nie?
No ok. Przyznaje Ci rację jeśli chodzi o sam schemat tytułu przelewu. Wytłumacz mi tylko jeszcze po co ten temat? Ani nie wywołałaś moderacji. Nie zgłosiłaś tego jako pomysł. Do PayU nie napisałaś (chyba że się mylę). Co planujesz dalej?
Czy nie jest śmieszne, że w XXI wieku ktoś chodzi na pocztę żeby pani w okienku ręcznie klepała dane do przelewu? Skoro taki sposób płatności wolisz to niestety musisz się liczyć z błędami ludzkimi, system PayU jest dobry to ludzie są zawodni.