anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego wpłata została anulowana?

kossa1947
#7 Wielbiciel#

Witam, dokonałem zakupu wykonałem przelew na PayU. I dziś rano dostałem wiadomość ze moje wpłata została anulowana. Sprzedający nic nie wie na ten temat. Pytanie gdzie mogę sprawdzić czemu została anulowana. I gdzie mogę sprawdzić czy dobrze wpisałem dane do przelewu na allegro nigdzie nie moge znalezc takiej opcji a na stronie payu trzeba płacic za zalogowanie sie na strone

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@kossa1947 Anulowana wpłata nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci do Ciebie w ciągu około 3 dni. W zakładce Moje zakupy ponów płatność. To był przelew tradycyjny przez PayU? Jeśli tak, wpłata wróci tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ lub PayU zapyta Cię mailem, na jakie konto wpłatę zwrócić. Nie musisz sprawdzać danych do przelewu. Jeżeli ponowisz płatność, otrzymasz całkiem nowe dane do przelewu za ten sam zakup, skopiuj je dokładnie, wtedy wpłata dotrze do sprzedawcy. Z ponowieniem płatności możesz się wstrzymać do czasu powrotu nieudanej wpłaty, ale możesz też płatność ponowić już teraz - pierwsza wpłata wróci.

oznacz moderatorów

kossa1947
#7 Wielbiciel#

właśnie chce sie dowiedzieć dlaczego została anulowana. Tak przelew tradycyjny przez PayU
Tylko ze w moje allegro mam stary nie aktywy nr bankowy a nowego nie posiadam. No nic dzieki za odp

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kossa1947 Anulowana mogła być z kilku powodów, jednym z nich mógł być jakiś błąd przy kopiowaniu danych do przelewu. Jeśli nie masz konta w banku, ustaw sobie wypłaty przekazem pocztowym na adres zamieszkania - jest tam taka opcja.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kossa1947 tak jak napisał @xyz96 powody anulowania mogły być różne - błedne wpisanie danych, problem w trakcie księgowania po stronie PayU lub to że kilkukrotnie ponawiałeś płatność (to w przypadku późniejszych anulowanych transakcji). Finalnie trzy płatności zostały anulowane, a czwarta z 13.04 godzina 21:16 jest zakończona.
Jeżeli przelew robiłeś przez internet wpłata za anulowane transakcje wróci na Twoje konto (to którego użyłeś by zapłacić), jeżeli w placówce to w ciagu 3 dni roboczych możesz sie do niej udać po zwrot pieniędzy powołując sie na dokument wpłaty. 
W przypadku przelewu tradycyjnego, płatność może rozliczać się do 3 dni roboczych. W tym czasie widnieje ona jako rozpoczęta i kliknięcie [ponów płatnosc] anuluje ją i rozpoczyna nową transakcję z nowymi danymi do wpłaty. Dlatego zawsze trzeba czekać, az płatność sama zmieni status na zakonczoną.   

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów