Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Post na 99% dotyczy jak zwykle allegro ona. Dlaczego odsyłacie do sprzedających skoro to Wy za nie odpowiadacie?
@AnnaG-Antyki autor nie wskazał o jakiego przewoźnika dokładnie chodzi, więc nawet jeśli na 99% obstawiasz Allegro One, nie możemy zakładać, że tak było. Oczywiście przed rozpoczęciem dyskusji możemy rekomendować najpierw próby bezpośredniego kontaktu ze sprzedającym, ale to sprzedawca odpowiada za przesyłkę wobec kupującego i to wyłącznie on jako nadawca może na daną przesyłkę złożyć reklamację.
Biorąc uwagę skarg na różnych przewoźników to jednak należy zakładać, że jest to one. W związku z czym uczciwie by było z miejsca odsyłać do allegro. A jak się okaże, że to nie Wasze to dopiero do sprzedawcy. Trochę przyzwoitości, przecież klient czeka...Ale mniejsza z tym.
Wyraźnie jest zarzucone wprowadzanie w błąd przez allegro czasem dostawy. Jest to prawda. Żaden przewoźnik nie ma deklarowanego czasu dostawy krótszego niż 48h. Więc dlaczego konsultant nie poinformował klienta, że to tylko wywróżony czas? Jakim prawem odsyłacie do sprzedawcy gdy termin regulaminowy przewoźnika nie minął? Wasze pi.wo to je pijcie!
@_HolaOla_ Sprzedający odpowiada za przesyłkę - to fakt.
W tym wypadku pytanie brzmi - kto odpowiada za podawanie przewidywanego czasu dostawy?
I to jeszcze w taki sposób jakby był on gwarantowany 🙃